برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

علائم آرتریت روماتوئید

علائم آرتریت روماتوئید

با .سلام من یک ماهی صبح ها که برای نماز بیدار میشدم در کف پا نزدیک به انگشتان احساس درد می کردم چند وقت بعد احساس سوزش ودرد در یکی از زانو ها داشتم وبعد به یک گلو درد چرکی مبتلا شدم که آنتی بیوتیک گرفتم ولی بلافاصله دو زانو و استخوان باسن و شانه من دچار درد ومحدویت حرکتی شد که صبح ها خیلی بدتر است وبا فعالیت بهتر میشود اما درد از بین نمی رود.دکتر تشخیص روماتیسم داده وقرص هیدروکسی وپردنیزولون داده اما با گذشت یک هفته هنوز علایم خشکی را دارم آیا امکان دارد که من روماتیسم نداشته باشم؟
سلام شما باید حتما آزمایشات خود را ارسال کنید و یا به یک روماتولوژیست مراجعه کنید درمان شما باید به مدت طولانی ادامه یابد تا علایم رفع شود

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا روماتیسم بر روی بارداری تاثیر می گذارد؟ آیا به بچه انتقال پیدا می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام. بیماری روماتیسمی طیف وسیعی از بیماری ها می باشند که بر اساس نوع بیماری و شدت آن با ازدواج و بیماری می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.توصیه می شود با پزشک معالج مشورت شود.

بیماری آرتریت روماتوئید دارم و با مصرف قرص ها درد هام تسکین پیدا نکرده است.غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۹/۱۴

با سلام و پوزش به دلیل تاخیر در پاسخ استفاده توام متوتروکسات و هیدروکسی کلروکین و پردنیزولون از درمان های معمول در بیماری آرتریت روماتوئید می باشد. عارضا ذکر شده مربوط به این دارو ها نیست. توصیه به مصرف کوتاه مدت داروی مسکن مانند دیکلوفناک و ... می شود. در صورت پایدار بودن مشکل توصیه به ویزیت توسط پزشک معالج می گردد.

کمر دردنوشین بیات۱۳۹۷/۰۵/۱۷

با سلام. با شروع داروهای روماتیسم و ورزش های آبی و کاهش فعالیت بدنی و کاهش استرس ان شاالله بیماری شما کنترل میشود.

دیدگاه و نظــرات