برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ضعف بدنی سمت چپ بدن از کتف تا مچ

ضعف بدنی سمت چپ بدن از کتف تا مچ

با سلام بنده مدتی است که سمت چپ بدنم البته بالاتنه از زیر بغلم تا مچ دستم شروع به درد میکنه و ضعف میره البته موقتی است و مواقعی که استرس دارم و عصبی میشم این حالت پیش میاد و بعد از چند دقیقه برطرف میشه البته من آزمایش کلی دادم که آهن خونم 9 است و در یک چکاب کلی که به عمل آوردم در نوار قلبم تغییراتی مشاهده شده. راهنمایی کنید.
سلام چون سمت چپ بدن هست در درجه اول مشکلات قلبی باید بررسی شود. وبه متخصص قلب مراجعه شود. اهن ۹ کم هست ولی در کنار سایر فاکتورهای اهن تفسیر میشود ولی نمی تواند عامل ان باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

کوفتگی و درد های مبهم دارم.خسته شده ام. کمک کنید.مژگان عابدینی۱۳۹۶/۰۵/۱۸

سلام علل زیادی میتواند سبب درددرستون فقرات گردنی کمری شود که بامعاینه ومراجعه به همکاران روماتولوژی ومغز واعصاب اگر علل روماتیسمی ردشده است  کمبود ویتامین د باید بررسی شود اگر آنرا هم مصرف کردید وبهبود نداشته وپزشک مغزواعصاب هم سایر علل راردکرده است  میتواند منشا دردهایتان تاثیر روی سیستم اعصاب درد باشد مثل بیماری فیبرومیالژی که همه آزمایشات وبررسیها نرمال است اما مغز درتفسیر درد اشتباه میکند وباید بامصرف بعضی داروها آنرا کنترل کرد یا ممکن است منشا دردعلل اضطرابی داشته باشد که بایدکنترل دارویی شود اما باکمک آب درمانی در استخر وورزش یوگا میتواند مفید باشد

درد دست و پاها به صورت مکرر و شدید و سیار در نقاط مختلفاحمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۱/۱۶

سلام.علایم ذکر شده با شروع بیماری های روماتیسمی،و یا مقلدین روماتیسم مطابقت دارد،و به هیچ وجه منفی بودن ازمایش موجب نفی روماتیسم نیست.مراجعه به پزشک روماتولوژیست ضروری است.شما می توانید به یکی از پزشکان سایت که در صفحه پزشکان اطلاعات آن موجود است مراجعه نمایید.

برای درمان درد هایی که از ران چپ پا آغاز شده، به پای راست منتقل شده و الان به نوک انگشت پاهای من رسیده چکار کنم؟ احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۳/۱۳

سلام.لازم است در ابتدا تشخیص بیماری قطعی شود و بر مبنای ان مشکلات را درمان نمود.با پزشک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه کنید.

ضعف عضلانی در سمت چپ بدن نشانه چه بیماری می تواند باشد؟کریم مولا۱۳۹۶/۰۴/۱۴

سلام عزیز.سن تماس گیرنده مشخص  نیست. باتوجه به مدت شروع بیماری(۴سال ونیم) ویک طرفه بودن ابتلا(سمت چپ) ونرمال بودن آنزیم های عضلانی ، احتمال وجود فرایند التهابی در عضله کمرنگ میباشد.وباتوجه به عدم پیشرفت وپسرفت علایم ممکن است نیاز به نوارعصب ویا MRI گردن ومغز داشته باشد.ترجیحا به نورولوژیست مراجعه نمایید. من متوجه منظور از افزایش هموگلوبین نشدم. اگربه عددآن اشاره ای می کردید، بهتربود.درضمن آیا WRC همان WBC است؟ که آنهم عدد آن لازم است .لذا عدم وجودشرح حال کافی وعدم انجام معاینه فیزیکی قابل قبول مطرح کردن یک احتمال، سخت خواهد بود.

دیدگاه و نظــرات