برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد ران پا و زانو و پشت زانو

درد ران پا و زانو و پشت زانو

مادر من 38 سال سن دارد و 3سال است که پا درد شدید دارند، در هنگام راه رفتن و در طول روز این درد را احساس می کنند.ناحیه ی درد پشت ران پا و پشت زانو می باشد.راه درمان چیست ؟ و پزشک پیشنهادی شما در شهر مشهد چه شخصی است؟

سلام شما میتونید جهت معاینه به خانم دکتر میر فیضی مراجعه کنید .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

گرمی پاغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۶/۱۱

سلام با توجه به اطلاعات ذکر شده توصیه می شود توسط متخصص روماتولوژی و یا قلب و عروق بررسی بیشتری صورت گیرد.

ناتوانی در راه رفتن پس از تزریق در زانوالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۷/۱۳

سلام در این مورد بدون معاینه نمیتوان نظر قطعی داد به پزشک معالج خود مراجعه کنید

با سلام. من 30 ساله سن دارم. چند ماهی است که دچار خشکی مفاصل زانو شده ام. زانوهایم هنگام تا شدن صدا می دهند بخصوص هنگام پایین آمدن از پلکان اما دردی حس نمی کنمغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۲/۰۲

با سلام بطور معمول در افراد بالغ به دنبال حرکت مفصل صدای خفیفی در مفاصل شنیده می شود و یا احساس خشکی خفیف به دنبال نشستن در مفاصل با آرتروز خفیف مشاهده می شود. توصیه ما این است که از فشار ثابت بر روی مفصل مانند نشستن یا ایستادن طولانی مدت پرهیز نموده و ورزش های انقباضی و ورزش های با افزایش دامنه حرکتی در بهبودی نشانه ها و علائم موثر می باشد.

عمل جراحىادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۱۸

با سلام میزان استراحت و مراقبت بعد از عمل با صلاحدید پزشک با توجه به شرح حال بیمار تعیین می شود اما در حالت نرمال فرد می‌تواند بعد از یک ماه به زندگی عادی خود برگردد. بعد از یک ماه ورزش‌ها سنگین‌تر می‌شود و بیمار می‌تواند از دوچرخه ثابت هم استفاده کند و بعد از دو و نیم تا 3 ماه بیمار می‌تواند بدود.

دیدگاه و نظــرات