برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

استرس و عصبی بودن زیاد

استرس و عصبی بودن زیاد

من حدود دو ماه هست به شدت عصبی میشم حرص میخورم .سر درد میگیرم اصلا اینطوری نبودم .چندماه دیگه عروسیمه شاید استرس اون هم کم تاثیر نباشه اما این استرس زیاد روی همه چیم اعصابم . کارم تاثیر گذاشته می خواستم ببینم داروی هست که تاثیراتش کم باشه و بتونه استرس کنترل کنه تا حدی؟
سلام. قرض پروپرانولول ۱۰ دوبار در شبانه روز مصرف شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

حملات پانیکعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۳۰

‎سلام ‎سرترالین ۲۵ میلی کم است و۵۰ میلی استفاده شود نوع خارجی آن اسنترا است بهتر است آن را استفاده کنند اگر تحمل نکنند دارو عوض می شود صرفا دارو درمانی کافی نیست رواندرمانی ضروری است

استرس و عصبی بودن زیادعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۱۱/۳۰

سلام. قرض پروپرانولول ۱۰ دوبار در شبانه روز مصرف شود.

ترس از هواپیماادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۲۰

سلام ترس از پرواز اتفاقی است که برای تقریبا همه مسافران می افتد بد نیست بدانید پرواز در حقیقت امن ترین شیوه ی نقل و انتقال است. مطابق آمار احتمال سقوط یک هواپیما، یک در ۱.۲ میلیون پرواز و از هر ۱۱ میلیون تن، تنها یکی بر اثر سقوط هواپیما جان می سپارد؛ مقایسه کنید با میزان مرگ بر اثر حوادث ترافیکی؛ یک مرگ از هر پنج هزار.اما چون هواپیما گران است، بزرگ است و به ندرت دچار سقوط می شود ومسافران بیشتری دارد و…، خبر سقوطش در همه جای دنیا پخش می‌شود!  اما در شهر خودتان روزی چند تصادف مرگبار اتفاق می‌افتد؟ در اتوبان‌ها چطور؟ و چقدر متوجه می شوید؟ . بهتر است در حین پرواز از پنجره بیرون را نگاه نکنید , نوشیدنی کافئین دار نخورید , اگر پرواز بعد از وعده های غذایی است بهتر است فرد مضطرب غذایی بخورد که در آرام نگه داشتن وی در طول سفر کمک و در عین حال انرژی مورد نیاز وی را تامین کند. در سایت مقاله های دیگری در این باره موجود است که می توانید آنها را جستجو کنید واستفاده کنید.

برای افزایش کیفیت زندگی . کاهش اضطراب و استرس در بیمار روماتیسمی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۲/۰۷

سلام برای کنترل بهتر بیماری شما باید استراحت و آرامش بیشتر داشته باشید و داروها را منظم مصرف کنید.اگرعلایم استرس شدید دارید با مشاوره با روانشناس کنترل کنید.مصرف ویتامین B1 هم کمک میکند.

دیدگاه و نظــرات