برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد قفسه سینه

درد قفسه سینه

سلام درچند ماه گذشته دارای استرس و غصه زیاد و استراحت کم بودم. مدتیه احساس درد درناحیه قفسه سینه دارم اما چندروزیه که شدیدترشده وبا سوزش،تیرکشیدن وسرایت به سمت چپ سینه و دست چپ و حتی شانه وگردن همراه شده. البته متناوبه،میگرده و کم و زیادمیشه.نوارقلب،اکو، تست ورزش و آزمایش آنزیم قلب همگی سالم اند. دکترمیگه سی تی انژیو بگیراما دوست ندارم ید و اشعه واردبدنم بشه. به نظرشما درد مربوط به چیه و چکار کنم؟

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سرفه و درد و سوزش شدید سمت چپ قفسه ی سینهبهرام پیشگو۱۳۹۶/۰۶/۲۶

سلام .سن و جنس و فاکتورهای خطر بیمار مهم است،لازم است ویزیت حضوری و معاینه گردید و یک عکس گرافی ساده سینه (cxr) و اکو لازم است.

آیا سرطان دارم ؟ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۷

با سلام با توجه به علائم ذکر شده احتمالا دچار اختلال روانی " خودبیمار انگاری " شده اید. این اختلال روانی در موارد خفیف نیاز به درمان دارویی ندارد. برای شما بهترین راه در این مرحله این است که سعی کنید از مطالعه مقالات در مورد سرطان اجتناب کنید چرا که این کار موجب درگیر شدن ذهن شما می شود. در صورت عدم بهبود مشورت با یک روانشناس به شما کمک خواهد کرد.

 علایم شروع افسردگیعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۷/۰۴/۰۹

با سلام علائم گفته شده می تواند نشان دهنده شروع افسردگی باشد. پیشنهاد می شود با یک پزشک روانشناس مشورت  کنید بادر نظر گرفتن شرایط شما احتمالا به یک دوره درمان داروی نیاز خواهید داشت.

درد قفسه سینهغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۲۱

با سلام این ناراحتی ممکن است به قلب و یا ریه مربوط باشد و یا علل دیگر مثل وجود استرس دردهای عضلانی اسکلتی وغیره لازم است ابتدا توسط متخصص قلب و عروق ویزیت شوید

دیدگاه و نظــرات