برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

خارش پوستی

خارش پوستی

سلام همسر من حدود یکسال و نیم هستش که مرتب خارش پوستی داره و حتی کلینیک آلرژیک هم رفته و کله تست ها رو داده و هیچ تشخیصی ندادن امروز شنیدم یکی از همکارام که چند ماهی خارش داشت دچار سرطان خون شده و این موضوع منو بینهایت نگران کرده برای تشخیص چه کاری میتونم انجام بدم؟
سلام.شایعترین علت خارش آلرژی است ولی علل دیگری نیز دارد اگر آزمایشات طبیعی بوده معمولاً همان علت آلرژی مطرح می شود ولی گاهی موارد مقصر در آزمایشات آلرژی کشف نمی شود.به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

ضایعات پوستی متعدد.به کدام پزشک مراجعه کنم؟سید مسعود داودی۱۳۹۶/۰۴/۳۱

با سلام آنتن درما یک بیماری نادر است که با درمان سیر آن متوقف ویا کند می شود ولی ضایعات قبلی باقی می ماند

لک پوستی ناشی از حساسیت به آنتی بیوتیکسید مسعود داودی۱۳۹۶/۱۰/۲۰

سلام. این لک کم‌کم برطرف می شود ولی می توان از پماد Servina روشن کننده صورت استفاده کرد

لوپوس دارم . جدیدا بر روی پوستم کمی راش پوستی ایجاد شده است. علت چه میتواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۰/۳۰

با سلام . بیماری لوپوس یک بیماری روماتیسمی با طیف وسیعی از تظاهرات از نوع خفیف تا شدید می باشد. در قسمت عمده موارد چنانچه بیمار تحت درمان مناسب و مراقبت های لازم باشد ، بیماری کنترل شده و فرد می تواند زندگی نسبتا عادی داشته باشد. ضایعات جلدی در زمینه داروی متوتروکسات شایع نیست . ممکن است ناشی از بیماری باشد که با معاینه تشخیص داده می شود . کلید اصلی درمان در بیماری لوپوس پذیرش بیماری و مصرف منظم دارو هاست .

سیروز کبدادمین بهپو۱۳۹۷/۰۸/۰۱

با سلام ابتدا بایستی دلیل خارش مشخص شود ممکن است به خاطر بیماری های موضعی یا بیماری های سیستم ایمنی باشد که هر کدام درمان خود را دارد

دیدگاه و نظــرات