برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

هزینه درمان آرتروز زانو فردی میانسال با بهترین روش علمی چگونه است؟

هزینه درمان آرتروز زانو فردی میانسال با بهترین روش علمی چگونه است؟

هزینه درمان آرتروز زانو فردی میانسال با بهترین روش علمی چگونه است؟
سلام.درمان آرتروز عمدتا رعایت دستورات بهداشتی به صورت کاهش وزن، ورزش تقویت عضله چهار سر ران،خم و راست نکردن مفصل زانو در حد زیاد، بالا و پایین نرفتن از پله ها بوده و درمان دارویی جایگاه کمی دارد.همچنین اگر زانو دچار انحراف محور باشد باید در جهت اصلاح آن کوشید.داروهایی مانند گلوکوزامین تا حدی در کاهش درد و جلوگیری از تخریب غضروف می تواند موثر باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

<p>درد ران پا و زانو و پشت زانو</p>الهه دولتشاهی۱۳۹۸/۰۴/۱۹

<p>سلام شما میتونید جهت معاینه به خانم دکتر میر فیضی مراجعه کنید .</p>

درد خفیف شانه دارم با توجه به اینکه پدرم مبتلا به روماتیسم است احتمال بروز این بیماری در من هم هست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام درد شانه شما با شرحی که ذکر کرده اید ارتباطی با بیماری آرتریت روماتوئید ندارد و به نظر می آید بیشتر در زمینه ضعف عضلات و یا آرتروز خفیف در شانه و گردن باشد. ضروری است اصول ارگونومی را رعایت کرده و ورزش های مناسب شانه و گردن انجام دهید.

صبح ها که پا میشم احساس خشکی دارم که زود خوب میشود. علت چه میتواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۲۵

با سلام خشکی و درد مفصل که بدنبال استراحت ایجاد شده و معمولا طی چند دقیقه برطرف می شود معمولا به علت بیماری روماتیسمی نمی باشد و می تواند ناشی از فعالیت جسمی زیاد با دست و یا بیماری آرتروز در مفاصل دست باشد توصیه به اصلاح فعالیت های روزمره و ورزش های مناسب دست می شود در صورت تشدید و طولانی شدن خشکی در مفاصل دست می توانید با نتخصص داخلی مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات

ehteshamehteshamپاسخ به این نظر خیلی ممنون از پاسخ شما