برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتروز زانو و کمر شدید

آرتروز زانو و کمر شدید

سلام. مادرم 54 سال دارد. 4 سال است که مبتلا به درد شدید زانو و دیسک کمر است. آب درمانی، فیزیوتراپی، تزریق استرویید، آرترومک، و گاز اوزون هم چند روز پیش زده. اما همچنان درد شدید داره. مسکن خوراکی که هیچ اثری روش نداره. دکتر طب فیزیکی گفت شدت آرتروز از شماره 4 برابر 3 میباشد. بنظرتون چکار کنیم. چند روز پیش توسط متخصص طب فیزیکی، همزمان تزریق ژل آرترومک و اوزون شد اما دریغ از کمی کاهش درد.
با سلام  با توجه به درد بیمار از نظر بیماری های روماتولوژیک باید بررسی شود  به روماتولوژیست مراجعه کنید

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درمان جایگزین تزریق در آرتروز زانوغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۱۴

سلام.تزریق داخل مفصل معمولا به صورت ژل و یا prp می باشد.میزان اثر بخشی این دو روش در بیماران مختلف بر اساس شدت ضایعه آرتروز متفاوت است.باید توجه کرد اساس درمان در آرتروز غیر دارویی،در صورت چاقی کاهش وزن و انجام ورزش های تقویت عضلات زانو می باشد.لذاتوصیه می شود با پزشک متخصص مشورت نمایید.

کمر درد نزدیک به استخوان باسنمژگان عابدینی۱۳۹۶/۰۷/۰۳

سلام.علل متعددی میتونه موجب درد درناحیه تحتانی کمر شود :اسپاسم عضلانی ، مشکلات ناشی از دیسک کمروفشارروی ریشه های اعصاب مهره ای،کمبود شدید ویتامین د وافزایش وزن که برای تایید علل فوق مراجعه به همکاران وانجام معاینه برای تشخیص لازم است.

ضایعه مخلوط از بافت غضروفی و استخوان ناقص در زانو نشانه چه بیماری می تواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۴/۱۵

سلام.این توصیف نشاندهنده نمونه ناکافی از بافت ضایعه است و لازم است توسط پزشک معالج بافت کافی از تومور احتمالی برداشته شود و به پاتولوژی ارسال گردد.

دیدگاه و نظــرات