برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تورم مفاصل انگشتان دست

تورم مفاصل انگشتان دست

حدود دوسال ک مفاصل انگشتان دست چپم تورم دارند و برای برداشتن اجسام مشکل پیدا کردم ضربه وارده ب دستانم درد زیادی ایجاد میکند ،ازمایش دادم روماتیسم و ارتوروز تشخیص داده نشد ،لطفا راهنمایی کنید با تشکر
سلام.ممکن است تورم به دلیل شروع آرتریت ( تورم مفصل) باشد و لازم است پس از معاینه تخصصی در مورد شروع درمان تصمیم گیری شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

اوزون در درمان آرتریت روماتوئیدغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۳/۲۴

سلام در مطالعاتی تاثیر اوزون بر روی بهبود علائم آرتروز اثبات شده است البته این موضوع هنوز در حد مطالعه است و در کنار درمان های اصلی و کلاسیک و تحت نظر پزشک بلامانع است

دیسک کمر دارم و اخیرا خشکی صبحگاهی آزارم میدهد.غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۱/۲۰

با سلام اینطور به نظر می آید که خشکی صبحگاهی شما ارتباط معناداری با دیسک کمر شما ندارد و بیشتر در زمینه بیماری های روماتیسمی باشد. بهتر است با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات