برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

تولید ویال خوراکی نوروبیون برای نخستین بار در ایران

تولید ویال خوراکی نوروبیون برای نخستین بار در ایران برای نخستین بار در کشور و با تلاش دو ساله محققان در پارک فناوری پردیس، نوروبین به شکل ویال خوراکی برای استفاده روزانه افراد با دانش بومی طراحی و تولید شد.

برای نخستین بار در کشور و با تلاش دو ساله محققان در پارک فناوری پردیس، نوروبین به شکل ویال خوراکی برای استفاده روزانه افراد با دانش بومی طراحی و تولید شد.

به گزارش «بهپو» و به نقل از «روابط عمومی پارک فناوری پردیس»، این دارو هم اکنون در بازار در حال توزیع است که با قیمت مناسب تر از نمونه خارجی و با توانایی تامین تمام نیاز داخلی کشور، می تواند از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

ویال خوراکی نوروبین علاوه بر ویتامین های ب۱، ب۶، ب۱۲ دارای ویتامین های ب۲، ب۳، ب ۷ یا بیوتین و ال کارنیتین است که برای تامین انرژی فعالیت های روزانه بدن و عملکرد سیستم عصبی می توان از آن بهره برد.

بسیاری از افراد برای رساندن نوروبین به بدن، از آمپول تقویتی این دارو استفاده می‌ کنند، اما ویال خوراکی این محصول که توسط شرکت بنیان سلامت کسری تولید شده، به راحتی قابل خوردن است و کسانی که رژیم های خاص، مشکلات معده، کم خونی یا به طریق دیگر نیازمند این دارو هستند، از این به بعد می توانند از نوع خوراکی این دارو استفاده کنند.

از دیگر مزایای نوروبین تولید شده، می توان از جذب و اثرگذاری سریع، استفاده راحت، قابل استفاده به صورت روزانه و نگهداری در دمای اتاق نام برد./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات