برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

گرمی پا

گرمی پا

باسلام حدود دوسال میشه ک درطول روزیاشب پاهای من داغ و قرمزمیشن،کمی ورم میکنن،و گاهی هم انگشتام تغییر رنگ میدن و تیره میشن.ورم پاهام گاهی زود برطرف میشه و گاهی هم یکی دوروز مثل تاول یا برامدگی باقی میمونه و باعث ناراحتی و فشار زیاد توی کفش میشه.
سلام با توجه به اطلاعات ذکر شده توصیه می شود توسط متخصص روماتولوژی و یا قلب و عروق بررسی بیشتری صورت گیرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تقریبا حدود یک ماه است که روی پای راستم درد می کند این درد طوری نیست که من را زمین گیر کند.پیشنهاد شما چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۱/۱۳

با سلام و تبریک متقابل چنانچه بر روی مفاصل انگشتان پا و یا مچ پا آرتریت ( التهاب و تورم و درد) ندارید این درد می تواند ناشی از کشیدگی لیگامان ها و یا تاندون های موضعی در پا باشد که به علت فشار های نامناسب و ... ایجاد می شود توصیه می شود حداقل به مدت 2 هفته از فشاری که باعث ایجاد درد می شود بر روی پا جلوگیری شود. ورزش های کف پا نیز کمک کننده اند چنانچه بهبودی ایجاد نشد ضروری است توسط پزشک معاینه شوید.

درد پشت پاادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۱۸

سلام این حالت در برخی از بیماری ها ممکن است اتفاق بیفتد برای مثال سندرم پای بیقرار و ...، پیشنهاد میسود به پزشک متخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

رماتیسممسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۴/۱۸

سلام و روز بخیراطلاعات خاص ثابت شده ای در این موارد وجود ندارد با این علایم بهتر است یک پزشک شما را معاینه کند.

درد شدید و مکرر در زانو ، ساق و کف پا در روز هر دفعه در نفطه ای متفاوت و در یکی از پاها نشانه چیست؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۳/۲۹

با سلام. شما حتما توسط روماتولوژیست ویزیت و معاینه شوید و تست های مربوط به روماتیسم و کمبود ویتامین ها برای شما در خواست شود در ضمن کاهش استرس و ورزش های مربوطه موجود در سایت هم به شما کمک می کند.

دیدگاه و نظــرات