برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ضعف و درد بدن

ضعف و درد بدن

من حدود یک سال و نیم است که درگیر شدم اولش مچ پام پیج میخورد و میخوردم زمین رفتم دکترکفی داد ولی خوب نشدم الان یک طرف بدنم درد دارم سمت راستم هست سرشانه ام و ارنجم و زانوم وکمرم و مچپام ده دقبقه که راه میرم پام و کمرم درد میگیره و پام شل میشه به طوری که میکشمش زمین وباید بشینم رانندگی طولانی هم نمیتونم بکنم الان حدود 15 روزه روی استخوان پهلوم درد گرفته و میزنه به زیر رونم چند تا دکتر رفتم میگن علت بالینی نداره ولی من واقعا درد دارم و خیلی ناراحتم چون تحرکم کم شده نمیتوم زیاد راه برم
با سلام اطلاعات ذکر شده پراکنده است و قابل نتیجه گیری جهت راهنمایی نیست. نیاز به شرح حال و معاینه دقیق توسط پزشک متخصص دارید

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتییدالهه دولتشاهی۱۳۹۷/۰۵/۱۶

با سلام حتما نیاز به معاینه دارید ما به صرف یک آزمایش به بیمار برچسب روماتیسم را نمیزنیم. جهت معاینه به همکاران روماتولوژیست مراجعه نمایید.

زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۰۹

با سلام درد و صدای زانو به دلیل ایجاد اختلالی در مفصل شما پدیدار شده که برای تشخیص علت و درمان باید توسط متخصص معاینه شود.

درد زانومسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۳/۲۳

سلام داروی هیالگان داروی ضد درد نیست  اثر دارو در روان سازی مفصل و مختصر کاهش التهاب می باشد  در این رابطه بهتر است با پزشکتان مشورت کنید.

اضافه وزن و زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۵

سلام وزن بالا از عوامل مهم آسیب به مفصل زانو می باشد علائم گفته شده معمولا با کاهش وزن تقویت عضلات اطراف زانو با انجام مرتب نرمش های زانو و آب درمانی بهبود میابد. در غیر این صورت پیشنهاد می شود با پزشک متخصص مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات