برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

پریود نامنظم

پریود نامنظم

من29 سالمه ویک پسر 6 ساله دارم الان بیشتر از یک ساله تصمیم به بارداری گرفتم وهیچ گونه پیشگیری نمیکنم اما هنوز باردارنشدم میخواستم بدونم دلیل این چیست 5.6 ماهه پریودم نامنظمه
سلام برای تشخیص دقیق نیاز است زیر نظر متخصص آزمایش های هورمونی مربوطه را انجام دهید همچنین شرایط همسر شما هم باید مورد بررسی قرار بگیرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

بیماری لوپوس دارم و می خواهم باردار شوم آیا مانعی وجود دارد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۷/۱۷

با سلام در بیماری لوپوس احتمال عود بیماری وجود دارد . جهت تعیین میزان ریسک برای بارداری ضروری است قبل از بارداری توسط روماتولوژیست بیماری از نظر فعالیت مورد ارزیابی قرار گیرد.

با توجه به مصرف سولفاسالازین میتوانم بچه دار شوم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۱/۱۰

با سلام سولفاسالازین بطور موقت می تواند میزان بارداری را کاهش دهد جهت بارداری می توان داروهای جایگزین دیگری مانند آزاتیوپرین و ... بر اساس شدت بیماری تجویز نمود که معمولا عارضه ای در باروری ایجاد نمی کند

باردار هستم و داروهای روماتیمسی مصرف میکنم! چیکار کنم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۰۴

با سلام برخی از داروهای روماتیسمی بایستی قبل از اقدام به بارداری قطع شود مانند متوتروکسات و یا قرص لفلونامید که حداقل ۳ ماه قبل بایستی قطع شود بقیه داروها مانند پردنیزلون و کلروکین و سولفاسالازین و ... در بارداری می توان استفاده نمود. توصیه اکید می شود چگونگی تنظیم داروها در دوران بارداری را با پزشک روماتولوژیست چک کنید.

با وجود آرتریت روماتوئید میتوانم باردار شوم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۳۰

با سلام بله در صورتی که بیماری کنترل باشد و با تعدیل دارو ها تحت نظر پزشک فوق تخصص روماتولوژی میتوانید باردار شوید.

دیدگاه و نظــرات