برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا آلتبرل باعث درمان آرتریت روماتوئید میشود؟

آیا آلتبرل باعث درمان آرتریت روماتوئید میشود؟

با سلام میخواستم بدونم آمپول آلتبرل باعث درمان بیماری آرتریت روماتوئید میشه ؟
با سلام. خیر بیماری آرتریت روماتوئید درمان قطعی ندارد. استفاده از داروهای بیولوژیک مانند آلتبرل در موارد مقاوم به درمان کلاسیک این بیماری استفاده می شود.این دارو ها باعث کنترل بهتر بیماری می شود.اصولا درمان های دارویی در این بیماری توقف بیماری و پیشگیری از آسیب به مفاصل می شود.در مطالعات در بعضی از مواقع از این طیف دارو ها می توان 10 سال استفاده کرد. نوع ایرانی آن تحت پوشش بیمه ها می باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا روماتیسم مفصلی درمان قطعی دارد؟ آیا گرما درمانی در درمان روماتیسم موثر است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام.هنوز درمان قطعی برای بیماری روماتیسم وجود ندارد ولی با پیشرفت های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته می توان در صورت پیگیری درمان زندگی بهتری را تجربه کرد.درمان های این نوع بیماری ها معمولا طولانی مدت است .تشخیص فعالیت بیماری با یافته های بالینی و آزمایشگاهی است .آب گرم باعث تسکین در علائم می شود ولی تاثیرات اثبات شده ای بر روی درمان ندارد.

خشکی مفاصل دارم که با تکان دادن بهبود پیدا میکنه آیا روماتیسم دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام با توجه به شکایات ذکر شده و اینکه درد به دنبال استراحت در طی چند دقیقه بر طرف می شود شرایط به نفع روماتیسم التهابی در مفصل نیست. توصیه می شود کارهای روزمره را متناسب با جسم انجام داده ورزش های مناسب انجام دهید و چنانچه مشکل ادامه داشت جهت بررسی بیشتر با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید

آیا طب سنتی و تغییر رژم غذایی در درمان روماتیسم کافی است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۲۰

با سلام. با اطلاعات داده شده شما مشخص نمی شود که مبتلا به چه نوع روماتیسمی هستید. بیماری آرتروز متفاوت از روماتیسم می باشد.در مواقعی که مقاوم به درمان باشد بایستی عمل جراحی انجام شود. در خصوص اینکه بیماری شما فعال است یا غیر فعال و استفاده صرف از رژم غذایی توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

لیزر موهای زائد با وجود بیماری روماتیسم و رگ های عنکبوتیالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۷/۰۸

سلام در صورتیکه مصرف کورتن شما به حداقل برسد ، مشکلی نیست .

دیدگاه و نظــرات