برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

رماتیسم مفصلی دارم ولی درد کنترل نمیشه؟

رماتیسم مفصلی دارم ولی درد کنترل نمیشه؟

سلام من الان 6 ساله دچار رماتیزم مفصلی هستم و از ناهید زانو مچ پا کمر گردن انگشتان دست لگن درد میکشم دکتر های که زیر نظرشان بودم فوق تخصص بودن اما همچنان بطور شدید درد میکشم و بیمارستانم بستری شدم برای تزریق کورتو لطفا من را راحتم ای بفرماید حتی کبد هم درگیر کرده بطوری که نمیتونم دارو رماتیزم مصرف کنم

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

رماتیسم مفصلی و بوتاکسالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۱/۱۲

سلام مشکلی نیست ، ترجیحاً یک هفته بعد تزریق .

سال هاست مبتلا به بیماری آرتریت روماتوئید هستم که پیشرفت زیادی کرده است.درمان با داروهای بیولوژیک را پیشنهاد داده اند دستور شما چیست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۲

با سلام کمبود کلسیم تاثیری بر روی دامنه حرکتی مفاصل ندارد. در بیماری آرتریت روماتوئید در فاز حاد بیماری درمان های معمول با دوز کافی و دوره زمانی حداقل 3 ماه بایستی پاسخ نسبی گرفته شود. در صورتی که از نظر بالینی و یا آزمایشگاهی بیماری فعال باشد می توان دوز داروها را به حداکثر رساند و در نهایت عدم پاسخ به درمان کامل توصیه به استفاده از داروهای بیولوژیک می شود.

مادرم آرتریت روماتوئید دارد در مورد این بیماری اطلاعات جامع تر می خواهم!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام آرتریت روماتوئید بیماری با طیف وسیع تظاهرات می باشد . بر روی تگ آرتریت روماتوئید پایین همین پاسخ کلیک کنید مقالات متعددی در سایت برای شما قرار داده ایم. همچنین مطالعه کتاب آرتریت روماتوئید و بیماران نیز کمک موثری به شما می کند.

آیا روماتیسم بر روی بارداری تاثیر می گذارد؟ آیا به بچه انتقال پیدا می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام. بیماری روماتیسمی طیف وسیعی از بیماری ها می باشند که بر اساس نوع بیماری و شدت آن با ازدواج و بیماری می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.توصیه می شود با پزشک معالج مشورت شود.

دیدگاه و نظــرات