برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

بیخوابی شدید

بیخوابی شدید

فقط 3 الی 4 ساعت در شب میخوابم خیلی اذیت میشم.لطفا راهنمایی کنید.
سلام جهت بی خوابی رعایت بهداشت خواب لازم است در صورت تداوم بی خوابی دارو ی خواب آوربه مدت کوتاه کمک کننده است

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

قرص های قوی برای خوابحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۹/۲۸

با سلام داروی واحدی برای خواب وجود ندارد چون بی خوابی انواع مختلف دارد گاهی در ابتدای خواب است و باعث دیر خوابی می شود گاهی اوقات در اواسط خواب است و باعث میشود انسان در اواسط خواب بیدار شود و گاهی خواب خوب است ولی کیفیت خوبی ندارد قائدتا برای هر یک از این مشکلات درمان های جداگانه وجود دارد که نیاز به شرح حال و گاها تست های تشخیصی است. پیشنهاد میکنم ابتدا به پزشک اعصاب و روان و در صورت صلاحدید پزشک به دکتر نورولوژیست مراجعه نمایید.

آیا داروی گیاهی استرس کالم ناتیریس موثر است؟نوشین بیات۱۳۹۶/۰۴/۱۹

باعرض سلام احتمالا شما درجاتی افسردگی هم دارید ضمن انجام کامل ازمایشات روماتولوژی وتیرویید بهتر است بایک روانپزشک هم مشاوره کنید.

به هم ریختگی ساعت خوابعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۳۰

تنها زمانی که خواب آلود هستید بخوابید این امر بیدار ماندن شما را در رختخواب کاهش می دهد. اگر نتوانستید در عرض ۲۰ دقیقه به خواب بروید، بلند شوید و کاری خسته کننده انجام دهید تا زمانی که احساس خواب آلودگی کنید. برای خوابیدن در مکان های تاریک و بی‌سروصدا دراز بکشید. وجود نور نشانه هایی به مغز می‌فرستد با این محتوا که وقت  بیدار شدن از خواب است. در طول روز چرت نزنید این به شما اطمینان می‌دهد که هنگام خواب خسته باشید. اگر شما هم مثل من عادت کرده اید که هر روز چرتکی بزنید، سعی کنید کمتر از یک ساعت و قبل از ساعت ۱۵:۰۰ باشد. زمان ثابتی برای رفتن به رختخواب داشته باشید حتی در تعطیلات آخر هفته! وقتی که چرخه خواب شما یک ریتم منظم داشته باشد، احساس بهتری هنگام خواب خواهید داشت. حداقل ۴ ساعت قبل از خواب ورزش نکنید انجام ورزش های منظم برای کمک به داشتن خوابی خوب توصیه می شود، اما زمان آن بسیار مهم است. ورزش های صبحگاهی یا اوایل بعد از ظهر تداخلی در خواب ایجاد نمی‌کند. عادت های قبل از خواب توصیه می‌شود آیین قبل خواب نشانه هایی برای بدن تان تا برای خواب آماده شود. گوش دادن به موسیقی آرامش بخش، خواندن چیزی تسکین دهنده به مدت ۱۵ دقیقه، یک فنجان چای بدون کافئین، انجام تمرینات تمدد اعصاب و عادت های دیگری می‌توانند در به خواب رفتن شما کمک کنند. از تخت خود تنها برای خوابیدن استفاده کنید از استفاده از رختخواب خود برای تماشای تلویزیون، پرداخت آنلاین قبوض، درس خواندن و … بپرهیزید. در این صورت، هنگامی که شما به رختخواب می‌روید بدن شما می‌داند که وقت خواب است. البته روابط زناشویی تنها مورد استثنا است. از کافئین و نیکوتین حداقل ۴-۶ ساعت قبل از رفتن به رختخواب بپرهیزید کافئین و نیکوتین محرک‌هایی هستند که اختلالاتی در زمان به خواب رفتن شمال ایجاد می‌کنند. قهوه، چای، نوشابه، کاکائو، شکلات و بعضی از داروهای تجویزی و غیر تجویزی، حاوی کافئین هستند. سیگار و برخی از داروها حاوی نیکوتین هستند. استفاده از مواد الکلی می‌تواند پایانی برای داشتن یک خواب خوب باشند، بنابراین از مصرف مواد الکلی اجتناب کنید.

دیدگاه و نظــرات