برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تیره گی پوست و igf-1

تیره گی پوست و igf-1

با سلام ٣٨ سالمه مرد حدود ١٤ سال هست بعد از انجام عمل تیروئید پوست زیربغل و کشاله ران و زیر سینه هام و کمرم تیره شده و اصطلاحا اکانتوزیس نیگریکانس دارم.بعد از انجام کلی آزمایش اندوسکوپی و ام ار ای ودیابت و کولونوسکوپی  و غدد درونریز چیزی پیدا نشد. هفته پیش تصادفا پیش دکتر غدد رفتم و ازمایش igf-1 واسم نوشت.خیلی بیشتر از بازه اومد حدود ٤١٤. اگر ازمایشگاه خطا نکرده باشد ایا امکان داره این مشکل پوستم از این آیتم باشه و ایا درمان داره که هورمون رشد را پایین بیاریم؟
با سلام، همراهی اکانتوزیز نیگریکانس با بیماریی که هورمن رشد در آن افزایش میابد دیده میشود و با درمان قابل رفع شدن میباشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تیره گی پوست و igf-1محبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۱۱/۲۵

با سلام، همراهی اکانتوزیز نیگریکانس با بیماریی که هورمن رشد در آن افزایش میابد دیده میشود و با درمان قابل رفع شدن میباشد.

<p>زانو درد</p>ادمین بهپو۱۳۹۸/۰۴/۰۱

<p>با سلام برای تشخیص رماتیسم پارامترهای مختلفی در آزمایش و شرح حال بیمار مورد بررسی قرار می گیرد ، ابتدا به پزشک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید. پزشک پس&nbsp;از دریافت شرح حال و معاینه بالینی تصمیم میگیرد کدام نوع آزمایش گرفته شود.</p>

برای تشخیص بیماریهای التهابی و روماتیسمی کمر میتوان از ام آر آی استفاده کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام برای تشخیص بیماری as انجام رادیوگرافی کمک بیشتری می کند. از mri برای بررسی عوارض بیماری می توان استفاده نمود و یا در مراحل اولیه در صورت ابتلای مفاصل لگن کمک کننده است.

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

دیدگاه و نظــرات