برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

التهاب روی بند انگشت

التهاب روی بند انگشت

مدتی است که روی سه تا از بندهای انگشتان دستم برجستکی دیده می شود بطوری که وقتی مشت می کنم روی بندهای انگشتان مشخص است و قرمز رنگ باندازه عدس می باشد البته در حالت عادی دردندارم من 58 سال ومونث می باشم؟

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سالهاست مبتلا به بیماری ارتریت روماتوید بودم.به علت مشکلات گوارشی داروها رو قطع کردم آیا ممکنه بیماری برگرده؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۰۵

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید چنانچه دارای تشخیص قطعی بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی باشد ممکن است کمتر از ۲۰ درصد موارد دچار خاموشی شود ولیکن در بقیه موارد بعد از دوره های زمانی متفاوتی دچار عود بیماری شود. توصیه می شود هرگونه تغییر در دوز دارو را با پزشک روماتولوژیست چک نمایید.

اسکولیز کمرمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۴/۲۴

سلام معمولا بدنبال اسکولیوز بطور جبرانی مهره های پشتی به سمت مقابل انحراف می یابد و باعث درد می شود ولی اگر درد زیاد است باید MRI شود .لطفا سن و جنس خود را هم بفرمایید و نوع رماتیسم شما چیست؟ اگر رماتیسم فقرات داشته باشید دردهای شما می تواند در زمینه آن باشد.حتما با روماتولوژیست خود مشورت کنید.

رماتیسم  و تورم غدد لنفاویمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۳/۲۲

سلام معمولا غده لنفاوی به علت روماتیسم نمی باشد و اگر این غدد بزرگ باشند باید نمونه برداری شود و معمولا پس از عفونت ویروسی بزرگتر میشود.

دیدگاه و نظــرات