برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

با سلام من التهاب مفصلی غضرفی سینه دارم که باعث درد در استخوان قفسه سینه و مفصل نزدیک جناق می شود که خود باعث استفراغ و اسهال و با ضعف همراه است که بعضی روزها تکرار می شود آیا درمان موثر وجود دارد یا چقدر طول می کشد بهبود یابم؟ قرص ایندومتاسین مصرف می کردم که جواب نداد.
با عرض سلام و احترام شما باید از نظر روماتیسم و بیماریهای گوارشی بررسی کامل بشوید و با درمان درست پاسخ بهتری به درمان خواهید داد. 

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئیداحمد سلیم زاده۱۳۹۷/۰۴/۲۸

آرتریت روماتوئید معمولا سبب درگیری کمر نمی شود برای درد کمر باید سایر عوامل مورد بررسی قرار گیرند.

آرتریت دارم. میخواستم بدونم پاهای من جرا خود بخود کبود میشه بدون اینکه بجایی بخوره یا درد بگیرهاحمد سلیم زاده۱۳۹۱/۱۲/۲۷

با سلام در بیماری های روماتیسمی به دنبال مصرف برخی از داروها مثل استروئید ها رگ ها شکننده می شود و با ضربه های مختصر دچار پارگی مویرگی می شوند. رنگ موهای شیمیایی توصیه نمی شود و رنگ موهای گیاهی و غیر شیمیایی عارضه کمتری دارند.

سالهاست مبتلا به بیماری ارتریت روماتوید بودم.به علت مشکلات گوارشی داروها رو قطع کردم آیا ممکنه بیماری برگرده؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۰۵

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید چنانچه دارای تشخیص قطعی بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی باشد ممکن است کمتر از ۲۰ درصد موارد دچار خاموشی شود ولیکن در بقیه موارد بعد از دوره های زمانی متفاوتی دچار عود بیماری شود. توصیه می شود هرگونه تغییر در دوز دارو را با پزشک روماتولوژیست چک نمایید.

رماتیسم مفصلی دارم، در سونوغده لنف نشان داده ده است،، آیا نگران باشم؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۶/۱۴

با سلام بعضی اوقات بزرگی غدد لنفاوی علت خاصی ندارند ، در صورتیکه توسط پزشکتان معاینه و بررسی شدید جای نگرانی نیست ،و اصولاً ارتباطی با مصرف کورتیکواستروئید ندارد.

دیدگاه و نظــرات