برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تعویض مفصل زانو و دیابت

تعویض مفصل زانو و دیابت

با سلام و خسته نباشید، مادر من دیابتی هستند و نه روز پیش تعویض مفصل زانو ی راست رو انجام دادند ، همچنان خون ریزی بسیار کمی از یکی از بخیه ها دارند و پا ورم داره ، پزشک ایشون می گن مسئله ای نیست اما من شدید نگرانم ، اگر کمکم کنید واقعا ممنون میشم، یکی دوبار در روز درد شدید داره اما بقیه اوقات خوبه و با واکر به خوبی راه می ره،بازم متشکرم
سلام.باید با پرشک جراح مشورت شود،ولی اگر می تواند با واکر راه برود و دردهای گهگاه دارد کپسول گاباپنتین ١٠٠ میلی روزی یک تا دوتا بخورد. جای نگرانی نیست.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تعویض مفصل زانو و دیابتمحسن اخیانی۱۳۹۶/۰۷/۲۸

سلام.باید با پرشک جراح مشورت شود،ولی اگر می تواند با واکر راه برود و دردهای گهگاه دارد کپسول گاباپنتین ١٠٠ میلی روزی یک تا دوتا بخورد. جای نگرانی نیست.

خارج شدن کیست در محل تعویض مفصل لگن آیا درمانی به غیر از عمل جراحی دارد؟ چرا بعد از یک دوره خاموشی مجددا عود کرده است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۳/۰۵

سلام.کیست در محل تعویض مفصل ارتباطی به عمل جراحی و روماتیسم ندارد. بر اساس نوع کیست تشخیص افتراقی مختلفی مطرح می شود که ضروری است با پزشک جراح خود مشورت و راهنمایی شوید.

برای درد شدید زانو که برخی متخصصین تشخیص از بین رفتن مفصل داده اند به چه متخصصی می بایست مراجعه کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۰۲

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران،کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

برای کنترل قندو خونم چه کار باید بکنم؟محبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۵/۰۴

با سلام، لازم است نوع دارو و مقدار مصرف هر دارو و همچنین ازمایشاتی که وضعیت عملکرد کلیه و کبد و قند را نشان میدهند، مشخص باشد و بعد از شرح حال کاملی در زمینه عوارض دارویی و همچنین مواردی که جهت تجویز یا عدم تجویز داروها لازم است تصمیم گیری شود.لذا باید بعد از انجام ازمایشات مربوطه، به فوق تخصص غدد مراجعه بفرمایید.

دیدگاه و نظــرات