برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

تایید ساریلوماب در درمان آرتریت روماتوئید

تایید ساریلوماب در درمان آرتریت روماتوئید داروسازی رژنرون و سانوفی اعلام کرده‌اند که سازمان غذا و داروی آمریکا، درخواست بررسی مجوز بیولوژیک برای داروی ساریلوماب(Sarilumab) را پذیرفته است.
داروسازی رژنرون و سانوفی اعلام کرده‌اند که سازمان غذا و داروی آمریکا، درخواست بررسی مجوز بیولوژیک برای داروی ساریلوماب(Sarilumab) را پذیرفته است. زمان اظهارنظر قطعی سازمان غذا و دارو در مورد این درخواست، 30 اکتبر 2016 میلادی تعیین شده است.
به گزارش PRNewswire، ساریلوماب، یک آنتی‌بادی مونوکلونال انسانی است که مستقیما علیه گیرنده اینترلوکین6 اثر می‌کند و برای درمان مبتلایان به فرم فعال آرتریت روماتوئید متوسط تا شدید تجویز می‌شود. اینترلوکین6، فراوان ترین سایتوکین در سرم و مایع سینوویال بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید است و سطوح آن با فعالیت بیماری و نیز میزان تخریب مفصل مرتبط است. درخواست بررسی مجوز بیولوژیک ساریلوماب، براساس یافته‌های به‌دست آمده از بررسی 2500 بزرگسال مبتلا به آرتریت روماتوئید متوسط تا شدید فعال که پاسخ دهی درمانی ناکافی به رژیم‌های درمانی قبلی داشته‌اند ارائه شد. این بیماران در کل در برنامه جهانی مطالعاتی فاز3 با نام SARIL-RA شرکت داشتند. هدف این برنامه مطالعاتی، ارزیابی ایمنی و اثربخشی ساریلوماب زیرجلدی چه به صورت مونوتراپی و چه در ترکیب با داروهای ضدروماتیسمی قدیمی با قابلیت تعدیل بیماری است. داروهایی نظیر متوترکسات در کاهش علائم و نیز مهار پیشرفت رادیوگرافیک آرتریت روماتوئید موثرند./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات