برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

اثرات ورزش ویبره بر کارایی فیزیکی و کم شدن درد در بیماران فیبرومیالژیا

اثرات ورزش ویبره بر کارایی فیزیکی و کم شدن درد در بیماران فیبرومیالژیا ورزش درمانی با کمک دستگاه ویبره به بیماران فیبرومیالژیا کمک می‌کند تا درد کمتری داشته باشند.

ورزش درمانی با کمک دستگاه ویبره به بیماران فیبرومیالژیا کمک می‌کند تا درد کمتری داشته باشند.

ویبره می‌تواند درد را در بیماران فیبرومیالژیا کاهش دهد و کیفیت زندگی این بیماران را افزایش دهد. ورزش ویبره به وسیله دستگاه ویبره انجام می‌شود بدین شکل که فرد بر روی این دستگاه می‌ایستد یا می‌نشیند و دراز می‌کشد و دستگاه ویبره (لرزش) ایجاد می‌کند.

بنابراین سلول‌های ماهیچه‌ای منقبض می‌شوند و سپس آرام می‌شوند. در این تحقیقات تونی کالت از دانشگاه ایندیانا می‌گوید: یافته‌های ما نشان داده است که قطعاً این کار برای بیماران فیبرومیالژیا مفید است امّا کاملاً مشخص نیست که این پیشرفت صرفاً به دلیل فعال بودن بیشتر است یا اثرات ویبره است.

"اثرات ورزش ویبره بر کارایی فیزیکی و کم شدن درد در بیماران فیبرومیالژیا" در جلسه کالج آمریکایی پزشکی ورزش مورد بحث قرار گرفت.

ورزش ویبره یکی از بهترین درمان‌ها برای بیماران فیبرومیالژیا شناخته شده است. بسیاری از این بیماران زندگی ساکتی دارند که باعث بدتر شدن نشانه‌های بیماری می‌شود.

در طول مدت زمان این کار باعث اضافه وزن بیماران، افزایش درد، افزایش فشار خون و ایجاد دیابت نوع 2 می‌شود.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: ورزش ویبره به عنوان یک نوع ورزش درمانی ابتدا مورد بررسی قرار گرفت. در این بررسی‌ها مشخص شد که این نوع ورزش درمانی باعث افزایش قدرت، شرایط عضلات و کم شدن درد می‌شود. فیبرومیالژیا بیماری است که باعث اختلال در خواب و مشکلات حافظه و رفتار می‌شود. این بیماری در یک سوم زنان آمریکایی دیده می‌شود./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات