برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آزمایش کلسترول

آزمایش کلسترول

سلام. آزمایش کلسترول ۲۳۸.کلسترول بد ۱۵۷.تری گلیسرید ۲۶۰.خانم ۳۳ساله هستم. اضافه وزن زیادی ندارم. نیاز به خوردن دارو هست؟ یا فقط مراعات غذایی داشته باشم؟

سلام. بدون معاینه حضوری و مشاهده شرح حال نمیتوان تصمیم وتشخیصی لحاظ کرد. بهتراست شما با یک پزشک مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

روماتیسم در کودک 7 سالهغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۲۸

با سلام تشخیص روماتیسم بر اساس یافته های بالینی و آزمایش و شرح حال می باشد. منفی بودن نتیجه آزمایش روماتیسم رد کننده تشخیص روماتیسم نیست. به پزشک متخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

آنالیز گلبول سفید خونغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۸/۲۷

با سلام.آزمایشات آنالیز میزان گلبول های سفید در خون می باشد که نیاز به اطلاع بیشتر در زمینه وضعیت جسمی وآزمایش های تکمیلی است.

می خواستم بدانم مثبت بودن hlab27 خطرناک است یا خیر؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۰۵

با سلام hlab27 ممکن است در ۷ درصد افراد سالم جامعه دیده شود و نیاز به اقدام خاصی نیست. در صورت وجود علائم بالینی مانند خشکی صبحگاهی در مفاصل و کمر و یا درد پاشنه به دنبال استراحت این موضوع حایز اهمیت می باشد

دیدگاه و نظــرات