برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد انگشت شست 

درد انگشت شست 

سلام.بیماری آرتریت روماتوئید دارم.مدتی پیش دچار درد خیلی شدید در انگشتان شست هر دو پا شدم.بدون تورم و فقط کمی قرمزی زیر مفصل.اسید اوریک خونم 2.7 بوده.در کنار داروهای قبلی آلوپورینول 100 تجویز کردند و گفتند درد ممکنه ناشی از نقرس باشه.آیا با وجود این مقدار اسید اوریک خوردن این دارو درست است؟و ممکن است مشکل این درد از اسید اوریک باشد؟یا مربوط به آرتریت روماتوئید است؟

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

دفع پروتئین از کلیه دارم! نظرات شما را می خواستم!احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۱/۲۶

با سلام پیرو توضیح قبل دفع پروتئین چنانچه در فاز حاد بیماری کلیه باشد بایستی به سرعت درمان مناسب انجام شود که تصمیم این مساله بر عهده پزشک نفرولوژیست است. در زمینه بیماری نقرس در مراحل اولیه محدودیت رژیم غذایی پر پروتئین مانند گوشت قرمز و حبوبات و ... کمک کننده است در صورت عدم پاسخ بایستی درمان مناسب با نظر روماتولوژیست شروع شود.

درد مفاصل دارم به همراه آزمایشات غیر نرمال به چه پزشکی مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۱/۲۲

با سلام در شرح ذکر شده شما مبتلا به بیماری کلیوی با دفع پروتئین می باشید که ضروری است در اسرع وقت با متخصص نفرولوژیست مشورت کرده و علت آن را پیگیری نمایید. در زمینه تورم مفصل شما مبتلا به بیماری نقرس شده اید که ضروری است با پزشک روماتولوژیست مشورت و راهنمایی لازم صورت گیرد.

درمان نقرسمژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۳/۱۹

سلام نقرس میتواند مفاصل متعددی رادرگیر کند مواردی که به تشخیص پزشک معالج تشخیص ابتلا سایر مفاصل ناشی ازنقرس باشد ودرمواردی که مقاوم به قرص مداسین وآلوپرینول باشدگاه نیاز به استفاده ازپردنیزولون ودرمانهای تعدیل کننده سیستم ایمنی نیاز خواهد شد

دیدگاه و نظــرات