برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

استرس

استرس

با سلام جناب دکتر من چند سالیست که خیلی از لحاظ روحی به هم ریختم ازدواج ناموفق داشتم و این موضوع خیلی ور اعصابم تاثیر گزاشته به حدی که هورمون های من رو بهم ریخت و چاقم کرد یمدت سرترالین خوردم ولی گزاشتم کنار الان قرص متفورمین میخورم برای همورمون هام ، میتونم سرترالین ضعیف بخورم ک یکم ازین استرس و فکر و خیال و حالت افسردگی رها بشوم؟
با سلام تجویز هر گونه داروی اعصاب بایستی بر اساس وضعیت شما طبق تجویز حضوری و نتایج آزمایشات انجام گیرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

ترس از هواپیماادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۲۰

سلام ترس از پرواز اتفاقی است که برای تقریبا همه مسافران می افتد بد نیست بدانید پرواز در حقیقت امن ترین شیوه ی نقل و انتقال است. مطابق آمار احتمال سقوط یک هواپیما، یک در ۱.۲ میلیون پرواز و از هر ۱۱ میلیون تن، تنها یکی بر اثر سقوط هواپیما جان می سپارد؛ مقایسه کنید با میزان مرگ بر اثر حوادث ترافیکی؛ یک مرگ از هر پنج هزار.اما چون هواپیما گران است، بزرگ است و به ندرت دچار سقوط می شود ومسافران بیشتری دارد و…، خبر سقوطش در همه جای دنیا پخش می‌شود!  اما در شهر خودتان روزی چند تصادف مرگبار اتفاق می‌افتد؟ در اتوبان‌ها چطور؟ و چقدر متوجه می شوید؟ . بهتر است در حین پرواز از پنجره بیرون را نگاه نکنید , نوشیدنی کافئین دار نخورید , اگر پرواز بعد از وعده های غذایی است بهتر است فرد مضطرب غذایی بخورد که در آرام نگه داشتن وی در طول سفر کمک و در عین حال انرژی مورد نیاز وی را تامین کند. در سایت مقاله های دیگری در این باره موجود است که می توانید آنها را جستجو کنید واستفاده کنید.

حملات پانیکعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۳۰

‎سلام ‎سرترالین ۲۵ میلی کم است و۵۰ میلی استفاده شود نوع خارجی آن اسنترا است بهتر است آن را استفاده کنند اگر تحمل نکنند دارو عوض می شود صرفا دارو درمانی کافی نیست رواندرمانی ضروری است

گز گز کردن تمام بدنحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۷/۱۳

سلام مجموعه علایم و تنوع اونها و هم چنین ارتباطشون با مسایل روحى بیشتو مؤید مسایل روحیه تا جسمى. فلذا مراجعه به یک روان پزشک  و بررسى دقیق تر و احتمالاً شروع دارو و مشاوره روان شناسى بالینى (روان درمانى) توأم کمک کننده خواهد بود.

جرقه نورانی چشمادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۱

با سلام با توجه به این موضوع که استرس محرک ایجاد نور در چشمتان می باشد بهتر است ابتدا درمورد مدیریت استرس با یک روانشناس مشورت کنید. از آنجایی که استرس می تواد تاثیرات جسمی نیز داشته باشد. پیشنهاد می شود که آزمایش های دوره ای چک آپ و فشار خون خود را نیز کنترل کنید.

دیدگاه و نظــرات