برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اسپوندیلیت انکولیزان

اسپوندیلیت انکولیزان

سلام دکتر تشخیص داد نامزدم ک 25 سالشونه اسپوندلیت انکولیزان داره ولی گفتن مراحل اولیشه و خفیفه،بیشتر دردشون در ناحیه گردن و کمره وخشکی ،البته قبلا ک نمیدونستیمم دلیل دردش چیه دردش بیشتر بود الان کمتره،شوهرم ازبچگی ورزش کشتی میکرده ب طور حرفه ای و هیچ کدوم از خانوادش هم رماتیسم و یا درد های مفصلی حتی کمر درد رو ندارن،ما واقعا خودمونو باختیم چون جوونه و میترسه نتونه حتی زندگی عادی داشته باشه وکارکنه بایدچی کنیم تورو خدا راهنمایی کنی ،ماساکن تهرانیم،اگرمیشه کنترلش کرد ک پیشروی نکنه لطفا آدرس بدین
با سلام بیماری اسپوندلیت آنکیلوزانت بیماری است که درمان قطعی ندارد ولیکن در صورتی که دستورات پزشک روماتولوژیست خود را درست انجام دهید مانند مصرف داروها بصورت منظم، بهبود سبک زندگی و ورزش منظم و عدم مصرف دخانیات  بیماری درفاز خاموشی میرود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

بدون هیچ سابقه درد مفاصلی مبتلا به درد در پاشنه هر دو پا-مچ پای چپ و راست-آشیل پای چپ و راست شدم! خشکی صبحگاهی هم دارم تشخیص چیست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۲/۱۶

با سلام تابلوی ذکر شده به شکل درد آشیل پا و خشکی صبحگاهی خصوصا در مهره های کمر چنانچه بیشتر از 3 ماه طول بکشد از نظر تشخیصی به نفع بیماری اسپوندیلیت آرتریت می باشد. چنانچه سابقه بیماری پوستی پسوریازیس یا بیماری التهابی روده داشته باشید یا اینکه سابقه این بیماری ها را در خانواده داشت باشید این تشخیص محتمل تر می شود ولیکن تشخیص نهایی با پزشک روماتولوژیست است.

درد مهره های کمر در شبمحسن اخیانی۱۳۹۶/۰۶/۲۷

سلام به احتمال زیاد درد التهابی است ولی باید معاینه دقیق صورت گرفته با mri تایید شود و تستهای التهابی انجام شود

با درد لگن به دکتر رفتم بیماری اسپوندلیت آنکیلوزانت تشخیص دادند!ثریا شادمانفر۱۳۹۶/۰۶/۰۸

سلام طبق شرح حال روماتیسم فقرات یا همون AS مطرح است.و قاعدتا دیکلوفناک یا داروهای هم خانواده ان باید ادامه یابد.

با توجه علاپمی که دارم بیماری اسپوندیلیت آنکیلوزانت دارم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۳/۱۴

با سلام با توجه به اینکه درد کمر و درد در پاشنه پای شما بدنبال استراحت کوتاه می باشد احتمال بیماری روماتیسمی مانند آ اس کم می باشد. توصیه می شود کفش های مناسب پوشیده و در منزل ز دمپایی طبی استفاده کنید.فعالیت های روزمره خود را اصلاح کرده و ورزش های مناسب کمر و پا انجام دهید .

دیدگاه و نظــرات