برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ناخن انداختن

ناخن انداختن

دخترم ۲ سال و دوماهشه.دیروز موقع ناخن گرفتن متوجه شدم انگشتهای شصت دستش دارن ناخن میندازن.ویکی ار انگشتهای دوم دستشم همینطور.روپاش هم یکی هست ولی نه به شدت دستس.میخواستم بدونم علتش چیه
سلام.این مورد نیاز به معاینه دارد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

رماتیسم در کودکاننریمان یاسری۱۳۹۶/۰۸/۰۲

با سلام .به احتمال بسیار زیاد تشخیص بیماری کودک شما بیماری JRA است ،که با درمان مناسب پیش اگهی خوبی دارد.ولی ضروری است درمان تحت نظر روماتولوژیست کودکان ادامه یابد .قل دوم در صورت نداشتن علائم مفصلی نیاز به اقدامی ندارد.

ناخن انداختنمحمد زنوزی راد۱۳۹۷/۰۵/۱۷

سلام.این مورد نیاز به معاینه دارد.

التهاب پوستی کودکمحمد زنوزی راد۱۳۹۷/۰۱/۲۰

سلام التهاب ناحیه پوشک معمولا ناشی از حساسیت پوست موضعی به مواد دفعی موجود در ادرار  و مدفوع است.  تعویض پوشک بموقع و خشک نگه داشتنش بهترین روش پیشگیری از این حالت است. گاهی اوقات عفونت قارچی و یا کمبود موادی همچون روی(زینک) میتواند عامل باشد که تفوت اینها در ظاهر مشخص شده و درمان خاص خود را دارد. نکته مهم دیگر اینست که استفاده از پودر بچه(بعلت عارضه سرطانزایی اش) دیگر منسوخ شده است و ضمنا از پمادهای حاوی کورتن استفاده بی رویه و تنها نشود.

پرخاشگری کودکمحمد زنوزی راد۱۳۹۷/۰۲/۱۷

سلام در صورت تغییر در علایم حیاتی مثلا وجود تب ویا تندی ضربان بایستی به فوریت مراجعه به پزشک کند. در صورت وجود علایم آزار دهنده و تکرار شونده جسمی مثل استفراغ نیز مراجعه شود. در صورت اختلال خواب ویا اشتها نیز احتمال وجود مشکل هست ولی بیشتر در حوزه روان که مشاور نیاز خواهد داشت.

دیدگاه و نظــرات