برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اختلال هورمونی

اختلال هورمونی

سلام. آزمایش های هورمونی برای کسی که مشکل pcoدارد و موی زاید چه مواردی هست. مدتی کورتن میخوردم به خاطر رماتیسم که دکتر برام قطع کردن.چندین سال هست سپترون کامپاند میخورم تا پریود منظم داشته باشم. به تازگی لیزر موی زاید میرم ۳۲ ساله هستم. لیست آزمایش های هورمونی رو میخواستم.
با سلام برای موارد ذکر شده معمولا نتایج این آزمایشها مورد بررسی قرار می گیرد Fsh. Lh. Testosterone. Tsh. Prl. Fbs. Amh

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئید دارم. درد گردن شدید دارم. راهنمایی نمایید.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۶/۰۷

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید که در اصطلاح عامه مردم روماتیسم گفته می شود معمولا ارتباطی با درد گردن و ستون فقرات نداردمگر اینکه بیماری شما بیماری اسپوندیلوآرتریت باشد. توصیه به مشورت با پزشک روماتولوژیست می شود.

روماتیسم مفصلی دارم-به پزشک مراجعه کردم و تعدادی دارو برایم نوشته اند. در حال حاضر درد بیشتر شده است. لطفا راهنمایی کنید.غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام. بیماری آرتریت روماتویید که عموما به نام آرتریت مفصلی شناخته می شود یک بیماری شایع خود ایمنی است که بر اساس طیف بالینی خفیف تا شدید دارای درمان های متعددی می باشد. عموما طول مدت درمان طولانی می باشد. معمولا بیمارانی که تحت درمان به موقع و مناسب می باشند معمولا دچار عارضه مفصلی نمی شوند. توصیه می شود درمان خود را ادامه داده و هرگونه تغییر در برنامه درمانی با توصیه د متخصص روماتولوژی خود باشد.

مادرم آرتریت روماتوئید دارد در مورد این بیماری اطلاعات جامع تر می خواهم!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام آرتریت روماتوئید بیماری با طیف وسیع تظاهرات می باشد . بر روی تگ آرتریت روماتوئید پایین همین پاسخ کلیک کنید مقالات متعددی در سایت برای شما قرار داده ایم. همچنین مطالعه کتاب آرتریت روماتوئید و بیماران نیز کمک موثری به شما می کند.

مادرم بیناری قند و روماتیسم مفصلی داردو داروی قند استفاده می کنند.درحال حاضر درد شدید در پاها دارند و کشیدگی در کف پا دارند.راهنمایی بفرمایید.نوشین بیات۱۳۹۴/۰۹/۰۱

سلام ایشان باید ازمایش روماتولوژی کامل بدهندو تحت نظر پزشک روماتولوژیست درمان مناسب دریافت کنند

دیدگاه و نظــرات