برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد صبحگاهی بصورت چرخشی

درد صبحگاهی بصورت چرخشی

سلام هر روز ساعت 5 صبح با درد مفاصل بیدار میشم هر دفعه یه مفصل درگیر میشه مثل زانو. کتف. مچ دست. ران و فک. لطفا راهنمایی فرمایید!
با سلام شکایت ذکر شده در کنار نتایج آزمایشگاهی می تواند از علل بیماری های رماتیسمی باشد جهت تشخیص قطعی باید توسط پزشک فوق تخصص روماتولوژی معاینه شوید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

ضعف و درد بدنغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۵/۰۴

با سلام اطلاعات ذکر شده پراکنده است و قابل نتیجه گیری جهت راهنمایی نیست. نیاز به شرح حال و معاینه دقیق توسط پزشک متخصص دارید

درد دستادمین بهپو۱۳۹۷/۰۶/۱۹

با سلام این دردها ممکن است ناشی از درد با منشا مفصل شانه و تاندون ها و یا ارجاء از گردن و یا ارگان های داخل سینه باشد که با استرس نمود پیدا می کنند. معمولا با انجام معاینه بالینی و در صورت نیاز اقدامات تشخیصی دیگر مانند نوار عصب یا تصویر برداری قابل تشخیص قطعی می باشند. توصیه می شود با اصلاح حالاتی که باعث تشدید درد می شود و نیز انجام ورزش های مناسب روند درمان را پیگیری نمایید در صورت عدم بهبودی حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

درد شانه دارم . لطفا راهنمایی نمایید.احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۰/۰۹

با سلام درد شانه می تواند ناشی از درد با منشا مفصل شانه و تاندون ها و یا ارجا از گردن و یا ارگان های داخل سینه باشد که معمولا با انجام معاینه بالینی و در صورت نیاز اقدامات تشخیصی دیگر مانند نوار عصب یا تصویر برداری قابل تشخیص قطعی می باشد. توصیه می شود با اصلاح حالاتی که باعث تشدید درد می شود و نیز انجام ورزش های مناسب روند درمان را پیگیری نمایید در صورت عدم بهبودی حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

دیدگاه و نظــرات