برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد و احساس سنگینی در سمت راست قفسه سینه

درد و احساس سنگینی در سمت راست قفسه سینه

دختری 27 سال هستم . دوبار در هنگام نفس کشیدن عمیق دردی بشکل سنگینی در قفسه سینه ام سمت راست احساس کردم که با ماساژ دادن درد از بین رفت فاصله زمانی که درد رو احساس کردم تقریبا یک ماه بود . درد و سنگینی خیلی زمانش طولانی نیست و با ماساژ درد از بین میرود ؛ ممنون میشم راهنمایی کنید که علت از چیه ؟
با سلام.با شرح حال فوق و شرایط عنوان شده علت درد با احتمال زیاد مربوط به قلب نمیباشد و احتمالا مربوط به اسپاسم است بهتر است آزمایش کامل،چک کلسیم و یک گرافی از  قفسه سینه انجام شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سوزش کتف راست و درد در قفسه سینهمژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۱/۰۱

سلام.دردی که درقفسه سینه هنگام تنفس عمیق تشدید میشه علل متعددی دارد: 1-مشکلات داخل ریه یا 2-لایه سروز 3-ی اطراف ریه اگر التهاب داشته باشدمشکلات مفصلی درمحل اتصال دنده ها  درزمینه بیماریهای التهای ستون فقرات هم ازسایر علل میباشدگاه التهاب دیسک هم سبب تشدید علایم باسرفه خواهد شدبرای افتراق موارد فوق انجام معاینه دقیق الزامی است

روماتیسم پوستی خفیف. درد شدید قفسه سینه و سنگینیمسعود مهدوی۱۳۹۶/۱۱/۰۵

سلام توصیه میشود حتما به پزشک خود مراجعه کنید بیماری شما با توجه به کاپیلاروسکوپی احتمالا اسکلرودرمی است که پیگیری ویژه لازم دارد

درد دست چپ بعد از عطسه و خواب رفتگی عضله سینه در قسمت چپ به چه دلیلی است؟ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۲/۰۶

برای گرفتگی سمت چپ سینه ابتدا باید به پزشک قلب مراجعه کرده مطمئن شوید که از قلب نیست و سپس با راهنمایی ایشان درمان را ادامه دهید.

دیدگاه و نظــرات