برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سرفه و درد و سوزش شدید سمت چپ قفسه ی سینه

سرفه و درد و سوزش شدید سمت چپ قفسه ی سینه

سلام.چند است وقتی سرفه میکنم اصلا گلوم درد نمیگیره فقط یه تیکه از قفسه ی سینه سمت چپم درد شدید و سوزش شدید پیدا میکنه و حتی جدیدا سرفه هم که نمیکنم درد و سوزشش رو داره مخصوصا وقتی راه میرم. یا چیزی میخورم گلوم فقط کمی خلط داره یکم هم آسم خفیفی دارم که زیاد اذیتم نمیکنه ولی تپش قلبم میگیرم.راهنمایی نمایید؟
سلام .سن و جنس و فاکتورهای خطر بیمار مهم است،لازم است ویزیت حضوری و معاینه گردید و یک عکس گرافی ساده سینه (cxr) و اکو لازم است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد ضعیف ریهعلی قزوینی۱۳۹۶/۰۷/۱۶

با سلام.در ابتدا مراجعه فوری به متخصص قلب و عروق داشته باشید و بعد از رد علل احتمالی قلبی ،شما را به ترک سیگار و قلیان -هرچند تفننی-توصیه اکید می کنیم.

درد قفسه سینهادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سلام  بدون آگاهی از سن, جنسیت , وضعیت جسمانی و سوابق بیماری شما نمیتوان حدسی برای مشکل شما داشت اما به طور کلی درد و ناراحتی ناحیه قفسه سینه می تواند دلایل متعددی مثل مشکلات گوارشی , تنفسی , عضلانی , اسکلتی و یا قلبی ونیز موارد دیگر داشته باشد. تشخیصص دقیق علت مشکل شما و درمان آن با معاینه پزشک متخصص محقق خواهد شد.

درد قفسه سینهبهرام پیشگو۱۳۹۶/۱۲/۱۳

با سلام ، اینگونه درد ها احتمال کمتری دارد که با  منشأ قلبی باشد هر چند معاینه بیمار نقش مهمی دارد مع‌الوصف توصیه میکنم هولتر مانیتورینگ ریتم 24 ساعته انجام شود و به پزشک متخصص قلب مراجعه نمایند در صورت نرمال بودن اکو و هولتر و نوار قلب و طبیعی بودن معاینات بالینی مشکلی از نظر قلبی نیست، و باید علل دیگر مثل وجود استرس دردهای عضلانی اسکلتی و...  را بررسی کرد.

سلام اقای دکتر من 27 ساله هستم والان 7ماه هست درد در ناحیه چب استخونهای قفسه سینه دارم.من چندین دکتراز جمله گوارش رفتم واخرین دکترکه رفتم دکتر جراح عمومی که تشغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۲/۲۷

با سلام درد های در ناحیه سینه می تواند دارای منشا احشایی مانند دستگاه گوارش و یا اجزای داخل سینه مانند قلب و ریه و یا ناشی از درد های جداره سینه از جمله استخوان و غضروف و عضلات باشد. با توجه به سوال و بررسی هایی که توسط همکاران مختلف صورت گرفته به احتمال زیاد شما مبتلا به بیماری التهاب در ناحیه غضروف محل اتصال استخوان به جناق سینه می باشید. این بیماری می تواند دارای علل مختلف از جمله اختلالات متابولیسم ( کلسیم و ویتامین د) و یا ثانویه به بیماری های روماتیسمی باشد. ضروری است توسط پزشک روماتولوژیست بررسی تکمیلی صورت گیرد

دیدگاه و نظــرات