برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ایا بیماری ارتریت روماتویید باعث بیماری چشمی یووییت یشود

ایا بیماری ارتریت روماتویید باعث بیماری چشمی یووییت یشود

سلام ایا بیماری ارتریت روماتویید باعث بیماری چشمی یووییت یشودحدود ١٠ سال سابقه ارتریت روماتویید دارم ودو روز است که چشمانم قرمز شده ودردناک است وتشخیص چشم پزشک یووییت ابلست .با تشکر از پاسخ شما
سلام بله درگیری چشمی در آرتریت روماتوئید ایجاد میشود  با پزشک خود مشورت کنید

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا داروی اسپرونولاکتون با داروهای روماتیسمی تداخلی ایجاد می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۴/۱۸

با سلام.این دارو تداخل مهم و متعدد دارد ولی با دو داروی ذکر شده با دوز کم تداخل جدی ندارد.

داروی انبرل (اتانرسپت) بعد از چه مدت تاثیرش را نشان میدهد؟ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۳/۰۲

سلام انبرل بعد از چند هفته اثر میکند.اگر دفعه اول جواب گرفتید دفعه دوم نه به چند نکته دقت کنید:آیا هر بار داروی خارجی مصرف کردید یا بار دوم آلتبرل که ایرانی میباشد؟دوز دارو هر بار به یک میزان بوده یا خیر؟

درد کمر دارم تشخیص آرترینت روماتوئید دادن برام آیا احتمال اسئوندلیت آنکیلوزانت هم هست؟محسن اخیانی۱۳۹۶/۰۴/۲۶

سلام باید کمر و زانوی شما معاینه شود تست های تکمیلی درخواست شود تا به تشخیص برسیم با علاىم ذکر شده نمی توان تشخیص داد

تشدید دردها بعد از قطع متوترکساتالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۲/۲۳

سلام ، بیماری روماتیسمی مزمن است و فقط با مصرف دارو کنترل میگردد ، داروها نباید به یکباره قطع شود چون سبب بازگشت علائم میگردد ، حتماً می بایست توسط همکاران روماتولوژیست جهت تنظیم داروها ویزیت شوید ،با مصرف دوباره داروها بیماری شما کنترل میگردد.

دیدگاه و نظــرات