برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سرماخوردگی با وجود روماتیسم.مراقبت خاصی نیاز است؟

سرماخوردگی با وجود روماتیسم.مراقبت خاصی نیاز است؟

سلام و باارزوی موفقیت برای شما ,روماتیسم دارم و 6 ماه است تحت درمان هستم برای اولین بار در این دوره سرما خوردم آیا مراقبت دارویی خاصی در پیش بگیرم؟ چون برای سرماخوردگی معمولا دکتر نمیرم ؟
سلام وجود سرما خوردگی ممکن است سبب تشدید بیماری روماتیسمی شود.در صورتی که علائم فقط مربوط به سرما خوردگی باشد، طی دو‌ تا سه روز بهتر می شود در غیر اینصورت نیاز به مراجعه پزشکی است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

کبودی بدن و بیماری آرتریت روماتوئیدمحسن اخیانی۱۳۹۶/۰۷/۲۳

سلام.گاهی افرادی که کورتون حتی با دوز کم استفاده میکنند دچار رگهای شکننده می شوند و اگر ازمایشات نرمال دارید و کبودی ها خیلی بزرگ نبوده و زود بهبود یابند مسىله ای نیست.

رماتیسم مفصلی حادکریم مولا۱۳۹۶/۱۲/۱۳

سلام عزیز. ماهیت بیماری های روماتیسمی وبخصوص آرتریت روماتویید عود پذیری آن ودر درصدی از آن مقاومت جدی به درمان است. من نمی دانم آخرین مراجعه بیمار ومصرف دارو ها به چه صورت است؟! بیمار بایدبداند که با یک بیماری مزمن که درمان قطعی ندارد سر و کار دارد..درمان ها ممکن است درطول زمان نیز عوض شوند...درسیر این بیماری ممکن است آرتروز نیز عارض شود وتحرک بیمار را بطور جدی تحت تاثیر قرار دهد...لذا توصیه می کنم مراجعه مکرر ومنظم برای پزشک خود داشته باشد. اگر مدت مدیدی مراجعه نکرده باشد ممکن است کاندید داروهای بیولوژیک باشد. ممکن است نیاز به مشاوره ارتوپدی وانجام دانسیتومتری نیز داشته باشد...درنهایت قطع دارو بدون اجازه واطلاع پزشک وعدم مراجعه ، کار درستی بنظر نمی رسد.. بیمار مجددا تشریف بیاورند باکمال میل در خدمتشان خواهم بود.

بیماری سندرم بهجت و ارتویید روماتویید دارم. داروی جایگزین کورتون وجود دارد؟انوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۴/۳۰

با سلام نیازی نیست خوشبختانه در ایران جدیدترین دارو ها و آخرین متد درمانی وجود دارد ، تحت نظر پزشک معالج خود به درمان ادامه دهید

دیدگاه و نظــرات