برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

مصرف شیر جایگزین مصرف مکمل کلسیم

مصرف شیر جایگزین مصرف مکمل کلسیم

سلام. من با پوکی استخوان سی درصد، در روز دو قرصِ کلسیم ( هر کدام پانصد میلی) و در هفته یک قرص استئوفوس 70 مصرف می‌کنم. سوال من این است که، اگر من به جای آن هزار میلی گرم قرص کلسیمِ روزانه، در روز یک لیتر شیر ( چهار لیوان) بنوشم، کلسیمِ مورد نیاز من جبران می‌شود و آیا می‌توانم مصرف قرص کلسیم را قطع کنم؟ یا هم باید کلسیم خوراکی و هم کلسیم قرص را با هم مصرف کنم.
باسلام مصرف الیتر شیریا لبنیات معادل ومصرف مغزها  مثل گردو بادام .....به میزان کافی میتواند نیاز به مصرف کلسیم د رامنتفی سازد اما استئوفوس درصورت پوکی استخوان باید ادامه یابد

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

قرص کلسیمغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۱۲

سلام بر اساس تجربیات ما تفاوت بسیار زیادی در نوع خارجی و ایرانی نیست و اگر بیمار به نوع ایرانی پاسخ مثبت بدهد نیازی به استفاده از نوع خارجی نیست

نداشتن صفات ثانویه جنسی و ناتوانی درارتباط جنسیمحبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۹/۱۸

با سلام، هایپوگنادرتروپیک هایپوگنادیسم ،ناشی از اختلالی در هیپوفیز یا هیپوتالاموس است که جهت ایجاد صفات ثانویه جنسی (از جمله رویش موهای صورت) میتوان از جایگزینی هرمن های مردانه استفاده کرد و امکان رابطه جنسی نیز خواهد بود.حتما باید تحت نظر فوق تخصص غدد بالغین ارزیابی دقیق شوید و بعد از رد کلیه موارد محتمل و ارزیابی عملکرد کلیه محورهای هیپوفیزی ،درمان فوق اغاز گردد.مصرف مواد مخدر عوارض زیادی دارد و میتواند مشکلات جنسی ایجاد کند ولی با قطع انها تا حد زیادی  قابل برگشت است.

به علت مصرف کورتن نگران پوکی استخوان هستم!!غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۰/۲۰

با سلام درد استخوان و عضلات 2 شکایت شایع در بسیاری از بیماری های روماتیسمی است. چنانچه کولیت شما از نوع کولیت اولسرو یا زخمی می باشد در واقع شما مبتلا به بیماری اسپوندیلو آرتریت می باشید که درمان خاص خود را دارد. توصیه می شود با نظر پزشک متخصص روماتولوژی نوع روماتیسم شما مشخص شود که بر اساس آن برنامه درمان شما مشخص شود.

مبتلا به پوکی استخوان هیپوتیروئید،هیپوگنادیسم و هیپوگنادوتراپ هستم.محبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۹/۱۸

سلام.با توجه به اینکه درد و پوکی استخوان دارید توصیه می شود به پزشک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

دیدگاه و نظــرات