برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

ساعات کار طولانی چگونه باعث مرگ شما می شود؟

ساعات کار طولانی چگونه باعث مرگ شما می شود؟ در مطالعه ای که به تازگی نتایج آن منتشر شده مشخص شد که ساعات طولانی کار کردن ممکن است خطر بیماری های قلبی را افزایش دهد.
در مطالعه ای که به تازگی نتایج آن منتشر شده مشخص شد که ساعات طولانی کار کردن ممکن است خطر بیماری های قلبی را افزایش دهد.
به گزارش کلینیک آنلاین روماتولوژی و به نقل از وبمد، محققان اطلاعات 19000 نفر که ساعات کار طولانی داشتند مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. پس از یررسی مشخص شد 43 درصد از این افراد به بیماری های قلبی عروقی مثل آنژین صدری، بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، حمله قلبی، فشار خون بالا یا سکته مغزی مبتلا بودند.
در بین کارمندانی که به شکل تمام وقت کار می کردند، به ازای هر یک ساعت افزایش ساعت کار در هفته طی یک دوره 10 ساله، خطر بیماریهای قلبی یک درصد افزایش داشت.
کسانی که در طول هفته بطور متوسط 46 ساعت کار می کردند، افزایش ساعت کاری خطر بیماری های قلبی را حتی به مقدار بیشتر افزایش داد. در مقایسه با کسانی که بطور متوسط 45 ساعت یا بیشتر در هفته کار می کردند، طی یک دوره 10 ساله بررسی، خطر بیماری های قلبی در بین کسانی که 55 ساعت در هفته کار می کردند 16 درصد بیشتر و در بین کسانی که 60 ساعت در هفته کار می کردند، 35 درصد بیشتر بود.
نتایج این تحقیق که در مجله Journal of Occupational and Environmental Medicine به چاپ رسیده، کارمندان پاره وقت را شامل نمی شود.
محققان در این بررسی یک رابطه علت و معلولی بین ساعات طولانی کار و افزایش خطر بیماریهای قلبی، ثابت نکردند (نتوانستند علت را بیان کنند).
یافته های این تحقیق با تایید وجود رابطه مستقیم بین ساعات طولانی کار در هفته و افزایش خطر بیماری های قلبی تاکید می کند که کاهش معقول ساعات کاری نقش مهمی در کاهش خطر بروز بیماری های قلبی بین میلیون ها کارمند و کارگری دارد که سالانه به همین دلیل جان خود را از دست می دهند./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات