برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تشدید دردها بعد از قطع متوترکسات

تشدید دردها بعد از قطع متوترکسات

باسلام دختری 28ساله هستم.مبتلا به آرتریت روماتوئید وبه مدت یکسال داروهای کلروکین،پردنیزولون،متوترکسات،اسیدفولیک،آلندرونیت و کلسیم رو مصرف میکنم.درطی سه ماه گذشته بدلیل حذف کامل دردها و ابتلا به زونا وبه تشخیص پزشکم و آزمایشات،متوترکسات به مرور حذف شد.به محض حذف شدن،دردها شدیدتر از قبل برگشت و درطی دوماه آزمایشات بالابودن فاکتور crp رو نشون دادن.انگاردوباره به شروع روماتیسم برگشتم.از درد و ناراحتی روحی داغون شدم.لطفا راهنماییم کنید.
سلام ، بیماری روماتیسمی مزمن است و فقط با مصرف دارو کنترل میگردد ، داروها نباید به یکباره قطع شود چون سبب بازگشت علائم میگردد ، حتماً می بایست توسط همکاران روماتولوژیست جهت تنظیم داروها ویزیت شوید ،با مصرف دوباره داروها بیماری شما کنترل میگردد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا پدرم روماتیسم حاد دارد یا میشود درمانش کرد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۷/۲۳

سلام .نشانه های ذکر شده می تواند در بعضی از بیماری ها از جمله بیماری های روماتیسمی دیده شود که تعیین نوع ان با معاینه توسط متخصص روماتولوژی و انجام بررسی لازم است.بعد از ان می توان نسبت به درمان قضاوت کرد.

رماتیسم  و تورم غدد لنفاویمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۳/۲۲

سلام معمولا غده لنفاوی به علت روماتیسم نمی باشد و اگر این غدد بزرگ باشند باید نمونه برداری شود و معمولا پس از عفونت ویروسی بزرگتر میشود.

سوزش لحظه ای و نقطه ای در مفاصل درگیرو بیماری آرتریت روماتویئیدغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۱/۲۱

با سلام دردهای گذرادر بیماری آرتریت روماتوئید ارتباطی به فعالیت بیماری ندارد

دیدگاه و نظــرات