برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

مشکلات هرمونی

مشکلات هرمونی

سلام خانم دکتر .ببخشید من هیپوگنادیسم هایپوگنادوتراپیک. هیپوتیروئید دارم. ۳۰سالمه و 11 ساله که تستسترون آنانات ۲۵۰ میزنم همچنان با وجودیکه ماهانه شد ۳هفته بعد حالا ۲ هفته ای یکی هم میزنم باز 2.65 میخواستم بدونم اگه بالا نیاد .چاره درمانش چیه ؟آیا از هورمون LH برای تحریکش استفاده میشه کرد؟ پوکی استخوان. درنیاوردن ریش وسیبیل.ناتوانی دررابطه دارم ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سلام، درمان همین امپول است و مقداری که ذکر کردید ، در حد پایین طبیعی است درمان با LH توصیه نمیشود حتما باید زیر نظر یک فوق غدد باشید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد استخوان ها.استوپروز. هیپوگنادیسم هیپوتیروئیدغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۰۱

سلام. اساس درمان شما درمان هیپوگنادیسم می باشد.در کنار آن استفاده کافی از مکمل های کلسیم،ویتامین د و همچنین استفاده از ترکیبات آلندرونیت ها موثر می باشد.بایستی توجه بنمایید پاسخ به درمان پوکی استخوان کند است.مراحل درمان را با پزشک معالج خود پیگیری نمایید.

تیروییدمحبوبه سادات حسینی۱۳۹۷/۰۷/۰۸

سلام، این ازمایش در صورت عدم مصرف داروهایی نظیر لوتیروکسین نشانگر پر کاری تیرویید است حتما مواردی نظیر سن، سابقه بیماریهای قلبی و پوکی استخوان،  کاهش وزن، تپش قلب و اشتها و ... در شرح حال مهم است معاینه نیز بسیار مهم است کلا در صورت وجود علایم یا اگر بیمار در معرض خطر بیماریهای قلبی و یا پوکی استخوان است باید درمان انجام شود

لاغری زیاد و نامنظمی عادت ماهیانهمحبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۷/۰۸

با سلام، اینکه از چه زمانی لاغر هستید، ایا اخیرا کاهش وزن داشته اید و لاغر شده اید و یا اینکه این مشکل قدیمی است در نوع وشدت ارزیابی تفاوت دارد،در صورتی که همیشه لاغر بوده اید نگرانی کمتر است ولی در صورت ایجاد اخیر لاغری،حتما مراجعه پزشکی داشته باشید.در زمینه مشکل عادت ماهیانه ، یکی از مهمترین عوامل که در دانشجویان بسیار شایع است،تغییر محل زندگی و مهاجرت است و به تدریج بهبود می یابد و از طرفی با یکبار اختلال عادت ماهیانه نیازی به ارزیابی نیست ولی درصورت تداوم آن،( بیش از چهار تا شش ماه) باید ارزیابی انجام شود.

پاراتیروئید و هیپر کلسیمیمحبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۱۲/۱۲

با سلام، بهتر بود که قبل از انجام اقدامات فوق ابتدا هورمن پاراتیرویید و سنجش کلسیم و ... مجدد انجام میشد تا از صحت ان اطمینان حاصل میشد.یکی از علل گز گز دست و پا کاهش کلسیم است که در شما طبیعی میباشد و انجام بسیاری از اقدامات فوق ، نیازی نبوده و حتما نیاز به انجام معاینات مرتبط میباشد.حتما با یک فوق تخصص غدد مشورت کنید.

دیدگاه و نظــرات