برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

لوپوس

لوپوس

سلام خانم دکتر گفتید سرخود دارو قطع نکنم. اخه عوارض کورتون خیلی جدی تر از خود بیماری لوپوسه. التماس میکنم بهم بگید چکار کنم ایا غیر کورتون داروهای دیگه ی هست ک لوپوس مهار کنه؟خیلی ترس دارم از این بیماری.لطف میکنید ادرس مطبتون بدید. از اهواز با شما درارتباطم. هفته ی دیگه عمل اب مروارید و گذاشتن لنز دارم. بنظرتون ممکنه عملم با مشکل مواجه بشه بدلیل قطع داروهام. خیلی خستم وناامید اهواز تحت نظر دکتر الهام رجائی هستم. از اینکه ب سوالات پاسخ میدهید کمال تشکر دارم .
سلام خطر بیماری لوپوس به مراتب بیشتر از عوارض کورتون است. آدرس و شماره مطب: پل سیدخندان ,خیابان ابوذر غفاری جنوبی, روبروی درب شرقی بیمارستان رسالت (رویال تهران سابق) , پلاک 7. شماره منشی 09905408462 فقط دوشنبه ها بعد از ظهر ۲ تا ۴.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

2 ساله لوپوس دارم عوارض داروی سل سپت آزارم میدهد چه راه حلی وجود دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۷/۰۹

با سلام دفع پروتئین در ادرار ممکن است در مرحله حاد بیماری ایجاد شده و یا اینکه در مرحله ای است که بیماری دچار عارضه شده و فعال نیست وجود داشته باشد. تشخیص این ۲ از یکدیگر با انجام آزمایشات ایمونولوژی نهایتا با بیوپسی و سونوگرافی از کلیه است . پزشک معالج با مجموعه اطلاعات نسبت به ادامه درمان شما تصمیم می گیرد. سل سپت در مرحله حاد بیماری دارای تاثیرات بسیار عالی در درمان دفع پروتئین دارد.

سلام. سوالم اینه که رابطه جنسی زیاد چه تاثیری میتونه بر بیماران لوپوسی داشته باشه؟محسن اخیانی۱۳۹۵/۱۱/۱۳

سلام .رابطه جنسی زیاد ارتباطی با فعال شدن بیماری نداره ولی نباید قرص جلوگیری مصرف شود. اگر این کار موجب استرس شما شود وجود استرس بیماری را تشدید می‌کند.

آیا روماتیسم بر روی بارداری تاثیر می گذارد؟ آیا به بچه انتقال پیدا می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام. بیماری روماتیسمی طیف وسیعی از بیماری ها می باشند که بر اساس نوع بیماری و شدت آن با ازدواج و بیماری می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.توصیه می شود با پزشک معالج مشورت شود.

دیدگاه و نظــرات