برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اسپوندیلیت انکیلوزان

اسپوندیلیت انکیلوزان

باسلام کجی سی درجه ستون فقرات سینه ای دارم ولی خشکی صبحگاهی ندارم اتفاقا صبح ها همین که بیدار میشم خیلی راست راه میرم موقع نشستن مخصوصا کج میشم. دکتر سینورا داده ایا احتما اینکه اسپوندیلیت نباشه هست؟ esr42ویتامین د 18 و کم خونی. در ام ار ای ننوشته بود اسپوندیلیت بلکه استئوپوز t10 و11نوشته بود با تشکر
سلام نمی توانم نظر بدهم باید معاینه شوید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

اسپوندیلیت انکیلوزانمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۵/۰۹

سلام نمی توانم نظر بدهم باید معاینه شوید.

بیماری من چیست؟ خودم تشخیص اسپوندیلیت آنکیلوزانت دارم!!احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۴/۱۸

با سلام با توجه به شرح ذکر شده احتمالا شما مبتلا به بیماری اسپوندیلوآرتریت می باشید که این بیماری شامل طیفی از بیماری ها مانند آرتریت واکنشی و اسپوندلیت آنکیلوزانت می باشد. در بیماری شما مصرف داروی ضد التهابی غیر استروییدی به عنوان اساس درمان می باشد. از بابت روزه گرفتن اگر آزمایشات بیوشیمی شما نرمال باشد گرفتن روزه منعی ندارد.

ازدواج با فرد مبتلا به بیماریاسپوندیلیت آنکیلوزانت (AS)مژگان عابدینی۱۳۹۶/۰۷/۰۸

باسلام.این بیماری منعی برای ازدواج ندارد ودرصد معلولیت درآن اگر درمان بموقع شروع شود نادر است علائم چشمی آن هم بادرمان قابل کنترل است  اما باتوجه به اینکه جز بیماریهای خودایمن هست ممکن است نیاز به مصرف دارو مادام العمر داشته باشد اگر با ایشان برای مشاوره نزد پزشک معالجشان بروید دررفع نگرانی تون مفید خواهد بود.

اسپوندلیت آنکیلوزانت دارم در ماه پنجم بارداری هستم . آیا سپلفاسالازین برایم مضر است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۶/۰۷

با سلام داروی سولفاسالارین جزو داروهای بسیار کاربردی و مفید در درمان بیماری های روماتیسمی است. مصرف این داروم در حین بارداری بلامانع است ولیکن در ماه آخر بارداری بایستی مصرف آن قطع شود. با تمام این تفاسیر بایستی در حین بارداری تحت نظر یک پزشک فوق تخصص روماتولوژی باشید.

دیدگاه و نظــرات