برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

خون در ادار و بیماری آرتیت پسوریازیس

خون در ادار و بیماری آرتیت پسوریازیس

باسلام و خسته نباشید. مهدی هستم ۳۴ساله و مجرد ۱۳ساله که بیماری پسوریازیس دارم. الان تقریبا دو سه ماهی هست که گاه به گاهی بعداز ادارکه باسوزش همراه هست چندقطره خون خارج میشه. اوایل رقیق بود و آبکی ولی دیروز بصورت لخته خون خارج شد و دو روزه که هربارادارمیکنم چندقطره خون غلیظ خارج میشود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سلام من مشکل پسوریازیس دارم حدود دو سال پیش دچار ورم و درد زانو شدم که تصور میکردم به دلیل ضربه است در فصل زمستان بارها و بارها دچار سرماخوردگی شدم و همزمان غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۳/۰۹

با سلام بیماری آرتریت پسوریازیسی از بیماری های مزمن روماتیمی است که بایستی بیمار بطور طولانی مدت تحت درمان دارویی باشد. در این بیماری در نوع شدید آن احتمال وجود هم زمان بیماری نقرس وجود دارد. بایستی توجه نمایید تمامی داروها ممکن است دارای عوارض باشند ولی میزان ابتلای به عوارض چنانچه دارو درست تجویز شده باشد و آزمایشات دوره ای انجام دهید معمولا زیاد نیست توصیه می شود به پزشک روماتولوژیست اعتماد کرده و درمان خود را ادامه دهید.

آیا جوش های چرکین صورت و جوش های دردناک روی سر با بیماری رومالتیسم مرتبط است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۱۱

با سلام بیمارسهای روماتیسمی انواع مختلفی دارند که با معاینه و ازمایشات تشخیص داده میشوند ، بهمین دلیل بدون معاینه و دیدن ازمایشات شما ، تشخیص بیماری ممکن نیست ، جهت تشخیص قطعی به همکاران روماتولوژیست مراجعه بفرمائید .

من لوپوس همراه با پسوریازیس و علائم سندرم شوگرندارم. ریزش شدید مو پیدا کرده ام کمکم کنید!!احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۰۹

با سلام بیماری لوپوس و پسوریازیس 2 بیماری مجزا می باشند که ولیکن بیماری لوپوس میتواند تظاهرات پوستی بیماری پسوریازیس را تقلید نماید مجموع تظاهرات خونی و ابتلای پوستی و سندروم شوگرن و ریزش مو می تواند ثانویه در بیماری لوپوس دیده شود. ریزش مو می تواند نشانه فعالیت بیماری باشد که بایستی دوز درمانی شما متناسب با شدت بیماری تنظیم شود. جهت پیشگیری از یبوست خوردن مایعات زیاد و مصرف مواد غذایی حاوی فیبر مانند سبزیجات و میوه جات و افزایش تحرک جسمی به شما کمک می نماید.

از دوران نوجوانی دچار پسورریازیس هستم در حال حاضر درد در مچ دست و درد کف پا دارم. آیا این مشکلات به روماتیسم ارتباط دارد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۲/۰۵

با سلام شما مبتلا به بیماری اسپوندیلو آرتریت در زمینه بیماری پسوریازیس می باشید. یک قسمت عمده از بیماران پوستی پسوریازیس در طی سال ها مبتلا به این بیماری می شوند درمان در این مرحله استفاده از داروهای ضد التهابی با دوز مناسب و داروهای تادیل کننده سیستم ایمنی می باشد که بایستی میزان دوز و نوع آن توسط روماتولوژیست تایین شود.

دیدگاه و نظــرات