برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرترت روماتوئید و اسهال خونی

آرترت روماتوئید و اسهال خونی

بیماری آرتریت روماتوئید با ای اس آر بالای 60 دارم.در سن 20 سالگی دچار اسهال خونی و خلط خونی شدم در سن 35 به بالا دچار درد های عضلانی شدم.آیا بیماریم (آرتریت روماتوئید) ربطی به اسهال خونی و خلط خونی ندارد؟
با سلام.در زمانی که مشکلاتی از این دست پیدا می شود ابتدا می بایست احتمال مشکلات عفونی دیگر توسط پزشک متخصص بررسی گردد.معمول آرتریت روماتوئید ربطی به این مشکلات ندارد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مچ دست راستم شدیدا درگیره و حرکتش محدود شده به خاطر اینکه راست دستم تو انجام خیلی از کارهام دچار مشکل میشم، توان جنگ با این بیماری رو ندارم. کمک کنید!!احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۷/۲۶

با سلام بایستی علت درد مچ دست بررسی شود که آیا ناشی از فعالیت بیماری است یا عارضه ایجاد شده درمچ دست به دنبال آرتریت می باشد که بر اساس علت آن درماان متفاوت است. کیست ساینویال معمولا باعث محدودیت د حرکت دست نمی شود ممکن است مشکل شما ناشی از التهاب غلاف تاندون ها باشد. چنانچه شما در دانسیتومتری کاهش تراکم دارید در حال حاضر تحت درمان با پردنیزلون می باشید استفاده از آلندرونیت در کنار مصرف کلسیم ویتامین د کافی کمک موثری می نماید.

با وجود آرتریت روماتوئید و تالاسمی مینور و در هفته هفتم بارداری می توانتم قرص آهن مصرف کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۶/۰۷

سلام از نظر بیماری آرتریت روماتویید مانعی برای مصرف آهن نیست ولی برای دوره بارداری با پزشک زنان مشورت شود

درد پهلوهای دو زانو و مچ پا و خشکی چشم و آزمایشات نرمال روماتیسم...احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۷/۲۱

سلام.متأسفانه در بعضی موارد مانند انچه ذکر شد، علیرغم وجود درد نمی توان به تشخیص قطعی و درمان مناسب رسید و نیاز است که گذشت زمان و انجام مشاوره مناسب، و یا بروز نشانه جدید یا بررسی کاملتر، بیماری را تعیین نمود.

مشکوک به رماتیسم مفصلیانوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۷/۲۸

سلام.تغییر شکل انگشتان معمولا یا ناشی از آرتروز است یا ناشی از روماتیسم.بهتر است به یک روماتولوژیست مراجعه کنید.

دیدگاه و نظــرات