برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

قرص های قوی برای خواب

قرص های قوی برای خواب

من قبلا در شب 1ساعت میخوابیدم و قرص هایی که میخوردم باعث فراموشی می شد.من مشکلم خواب است قرص خوای قوتری که تا بخورم بخوابم معرفی کنید؟
با سلام داروی واحدی برای خواب وجود ندارد چون بی خوابی انواع مختلف دارد گاهی در ابتدای خواب است و باعث دیر خوابی می شود گاهی اوقات در اواسط خواب است و باعث میشود انسان در اواسط خواب بیدار شود و گاهی خواب خوب است ولی کیفیت خوبی ندارد قائدتا برای هر یک از این مشکلات درمان های جداگانه وجود دارد که نیاز به شرح حال و گاها تست های تشخیصی است. پیشنهاد میکنم ابتدا به پزشک اعصاب و روان و در صورت صلاحدید پزشک به دکتر نورولوژیست مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

عرق در خوابحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۸/۱۶

سلام گاهی أوقات این مشکل سرشتى است ولى بررسى تیرویید و درمان هاى دارویى کمکى هم مى تونه مفید واقع بشه

آیا داروی گیاهی استرس کالم ناتیریس موثر است؟نوشین بیات۱۳۹۶/۰۴/۱۹

باعرض سلام احتمالا شما درجاتی افسردگی هم دارید ضمن انجام کامل ازمایشات روماتولوژی وتیرویید بهتر است بایک روانپزشک هم مشاوره کنید.

راه تشخیص آپنه خواب و راه حل های درمان آن + ارتباط این بیماری با آسم و سینوزیت و پریدن آب دهان در گلو غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۸/۱۲

با سلام.پریدن به دنبال خواب ممکن است علل مختلفی مانند سینوس و یا بعضی از بیماری های گوارشی مانند رفلاکس باشد همچنین یکی از علل ممکن است آپنه خواب باشد که توصیه میشود توسط متخصص ریه معاینه شوید.

دیدگاه و نظــرات