برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

عوارض آسپرین برای جنین

عوارض آسپرین برای جنین

سلام دختر من دوبارسقط داشته و در حال حاضر باردار و الان دکتربهش اسپرین ٨٠ روزی یک دانه داده ومن بامطالعاتی که داشتم فکر کنم برای جنین ضرر داشته باشد لطفاً راهنمایی کنید
سلام. در سقط مکرر بررسی هایی انجام میشود و گاه نیاز به مصرف آسپرین یا دیگر داروها میباشد .لطفا به تصمیم پزشکتان اعتماد کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئید دارم و قصد بارداری دارم. کی می توانم اقدام کنم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با سلام در بیماری آرتریت روماتوئید عموما بیماران در دوران باداری از شدت بیماریشان کاسته شده و نیاز به دارو به حداقل می رسد. معمولا استفاده از داروهای بیولوژیک مانند اینفلکسی مب در موارد شدید بیماری تجویز می شود و توصیه می شود تا کنترل نسبی بیماری از بارداری پرهیز شود. در حین استفاده از داروی ذکر شده احتمال وجود عوارض در جنین محتمل است. بهتر است در این خصوص با پزشک معالج خود مشورت نمایید تا نسبت به تنظیم داروها در بارداری تصمیم گیری نماید.

قطع سرترالین بعلت بارداریمریم آقایی۱۳۹۶/۰۹/۰۱

سلام.داروهای روانپزشکی در بارداری تاثیر دارند اما با نظر پزشک مربوطه تغییر دارو یا دوز مصرفی انجام میشود.با پزشک خود مشورت نمایید.

اسپوندلیت آنکیلوزانت دارم در ماه پنجم بارداری هستم . آیا سپلفاسالازین برایم مضر است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۶/۰۷

با سلام داروی سولفاسالارین جزو داروهای بسیار کاربردی و مفید در درمان بیماری های روماتیسمی است. مصرف این داروم در حین بارداری بلامانع است ولیکن در ماه آخر بارداری بایستی مصرف آن قطع شود. با تمام این تفاسیر بایستی در حین بارداری تحت نظر یک پزشک فوق تخصص روماتولوژی باشید.

پریود نامنظممریم آقایی۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سلام برای تشخیص دقیق نیاز است زیر نظر متخصص آزمایش های هورمونی مربوطه را انجام دهید همچنین شرایط همسر شما هم باید مورد بررسی قرار بگیرد.

دیدگاه و نظــرات