برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زخم کناره و انتهای زبان و گلو

زخم کناره و انتهای زبان و گلو

چندین بار و به صورت مکرر دچار زخم ها ی دردناک در ناحیه زبان و انتهای گلو شدم که با مراجعه به متخصص گوارش رفع شد ولی با تمام شدن داروها مجدد شروع میشه . نگرانم که سرطان باشه.راهنمایی کنید.
سلام. احتمال ابتلا به یکی از بیماری های اتوایمون در شما می باشد. برای بررسی بیشتر و رد آن به یک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا بیماری آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۳/۲۰

با سلام.در صورتی که تشخیص صحیح باشد عوارض متوترکسات قابل قبول و تحمل است و نقص أیمنی شدید نیست. در سرونگاتیو ها ممکن است بسیاری از ازمایش ها نرمال باشد.

آیا درد کف پای من از روماتیسم است؟محسن اخیانی۱۳۹۶/۰۷/۳۰

سلام.درد کف پای شما که بر اثر فعالیت بدتر می شود معمولا بعلت کفش نامناسب و یا ضربه های ورزشی یا پیاده روی طولانی است نه رماتیسم.

با توجه به بیماری روماتیسم آیا میتوانم روزه بگیرم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۲۲

با سلام و عرض پوزش به علت اشکالات فنی سایت سوال شما با تاخیر پاسخ داده می شود روزه داری در بررسی های صورت گرفته در بیماری های آرتریت روماتوئید باعث تشدید بیماری نمی شود در موارد زیر ممکن است روزه داری منع داشته باشد. ۱) حجم دارو ها طوری است که بیمار بایستی در طول روز دارو مصرف نماید ۲) بیماری زمینه ای به غیر از روماتیسم مانند مشکلات کلیوی و کبدی وجود داشته باشد ۳) در صورتی که بیماری شدید باشد طوری که بیمار نیاز به مصرف بالای انواع داروها از جمله ضد درد های غیر استروئیدی مانند دیکلوفناک و ایندومتاسین و ... باشد

دیدگاه و نظــرات