برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا ورزش در آب، برای نرمی مفصل زانو، مناسب است؟

آیا ورزش در آب، برای نرمی مفصل زانو، مناسب است؟

آیا ورزش در آب، برای نرمی مفصل زانو، مناسب است؟
سلام.بله انعطاف پذیری زانو را افزایش می دهد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

دارای کمبود ویتامین D و درد شدید لگن هستم که با تزریق ویتامین D این درد بهتر می شود. به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۲/۲۸

سلام. کمبود ویتامین D مستقیما باعث کمر درد نمی شود جز موارد خاص مانند بیماری استئومالاسی که علت آن کمبود ویتامین D است.اگرچه کمبود ویتامین D در بیماران با کمر درد بیشتر دیده می شود. توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست و یا دکتر متخصص غدد مراجعه نمایید.

قوز کمرالهه دولتشاهی۱۳۹۷/۰۷/۰۵

با سلام باید دید علت کیفوزیس شما چیست و تغغیر زاویه ان چه قدر است ، به همین دلیل معاینه شما بسیار کمک کننده است در صورتیکه کیفوز شدید نباشد محدودیتی برای ورزش ندارید .

باسلام"من 25 سالمه/از کودکی من مشکل استخوان داشتم/در کودکی کمی قوض کمر داشتم اما بزرگتر که شدم تغیر شکل دادو سینه هام جلوامد و دچار گودی کمر وزنووارم وکمی نرمی غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۰/۲۰

با توجه به شرح ذکر شده احتمالا شما مبتلا به بیماری های بافت همبند که در آن نرمی مفصل منتشر و ابتلای قلب و اختلالات چشمی می باشد که سر دسته آن بیماری هایی مثل مارفان و یا اهلر دانلوس می باشد. به هر حال معاینه کامل و شرح حال می تواند به تشخیص نوع بیماری شما کمک موثری نماید.

دیدگاه و نظــرات