برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

کمردرد شدید و تنگی کانال نخاعی

کمردرد شدید و تنگی کانال نخاعی

سلام کمر درد شدید دارم تنگی کانال نخاعی ودرد لگن راه رفتن سخت با چرخش کمر به سمت راست وچپ حرکت مهرها روروی هم حس میکنم یعنی مهره ها کمرم صدا میدن ممنون راهنمایی کنید.
سلام اگر کمردرد مکانیکی باتنگی کانال نخاع براساس نظر پزشک وانجام MRI باشد وبه درمانهای دارویی وآب درمانی وفیزیوتراپی جواب نده نیاز به مشاوره باجراح مغز واعصاب خواهد داشت.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تنگی کانال نخاعیانوشه حقیقی۱۳۹۷/۰۵/۱۱

 با سلام اصولا درمان تنگی کانال نخاعی با توجه به شدت علائم و سن و جنس بیمار و البته بعد از معاینه بالینی بایستی تعیین شود

خانمی 70 ساله ام.در MRI برایم تنگی کانال تشخیص داده اند نیاز به کمک جهت انتخاب نوع درمان دارمغلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۱/۱۰

با سلام تنگی کانال نخاعی در سن بالا معمولا به علت آرتروز در مهره های کمری است و پاسخ ب درمان معمولا کند می باشد . توصیه می شود شیوه زندگی خود را اصلاح کرده و اگر وزن بالای دارید کم کنید و ورزش های تقویت ستون فقرات مثل آب درمانی به میزان 3 جلسه در هفته به شما کمک جدی می کند. چنانچه تمامی نکات ذکر شده را مراعات کردید و طی 3 تا 6 ماه احساس بهبودی نداشتید شاید کاندید مناسبی رای عمل جراحی باشید. در مورد اوزون تراپی در آرتروز زانو مطالعاتی انجام شده ولیکن تاثیرات بلند مدت آن هنوز اثبات نشده است. ممکن است چنانچه انتخاب بیمار با دقت صورت گیرد روش کمک نماید.

ورزش مناسب جهت دیسک کمرمژگان عابدینی۱۳۹۶/۱۱/۲۲

سلام.گاه فشار روی دیسک کمر ممکنه دردش به قسمت دنبالچه هم انتقال یابد اگر علت درد درآن قسمت ناشی از دیسک کمر باشد ورزشهایی که مناسب هستند و مفید خواهند بود شامل ورزشهای ویلیامز ومکنزی که در سایت موجود هستند میتوانید دریافت کنید ضمنا موقع نشستن روی صندلی یامبل از رینگ (حلقه)  که بالشتکهای حلقوی مخصوص برای دردهای دنبالچه هستند مفید خواهد بود.

روماتیسم مفصلی و تنگی کانال نخاع کمریاحمد سلیم زاده۱۳۹۶/۱۲/۲۳

سلام و تبریک.مشکل فعلی ارتباط با روماتیسم به طور معمول ندارد.برای درمان بیماری تحت نظر پزشک متخصص از اصلاح سبک زندگی، درمان دارویی، ورزش، تزریق موضعی و در بعضی موارد جراحی استفاده می شود.

دیدگاه و نظــرات