برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آنالیز گلبول سفید خون

آنالیز گلبول سفید خون

Neut 41/8 Lymph 48/3 Mono7/7 ببخشید این صفحه اخر ازمایشم بود خیلی زیاده کاش میشد میفرستادم خدمتتون دردام زیاده زیر دندم خیلی درد میکنه با بدن درد.قفسه سینمم درد میکنه
با سلام.آزمایشات آنالیز میزان گلبول های سفید در خون می باشد که نیاز به اطلاع بیشتر در زمینه وضعیت جسمی وآزمایش های تکمیلی است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آزمایش های hct،mcv و mchc برای چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۵/۰۲

با سلام شاخص های ذکر شده شاخص های مربوط به اشکال گلبول های قرمز خون میباشد که ممکن است در کم خونی ها دچار تغیر شود که جهت تفسیر بهتر بایستی به متخصص داخلی یا خون مراجعه کنید

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

همسرم از درد شدید کمر و گردن رنج میبره و ام آر آی چیزی نشون نداده. مشکلش چی می تونه باشه؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۷/۰۴

با سلام در دردهای ستون فقرات در افراد جوان ومیانسال که با استراحت بهبودی نداشتنه ویا فته های تصویر برداری توجیه کننده آن نیست بایستی توسط روماتولوژیست بررسی از نظر بیماری اسپوندیلوارتریت صورت گیرد.

برای تشخیص بیماریهای التهابی و روماتیسمی کمر میتوان از ام آر آی استفاده کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام برای تشخیص بیماری as انجام رادیوگرافی کمک بیشتری می کند. از mri برای بررسی عوارض بیماری می توان استفاده نمود و یا در مراحل اولیه در صورت ابتلای مفاصل لگن کمک کننده است.

دیدگاه و نظــرات