برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد از ناحیه لگن دارم. کمک کنید.

درد از ناحیه لگن دارم. کمک کنید.

سلام امیدوارم بتونین کمکم کنید. من 37 سال دارم (مرد) و بیشتر اوقاتم رو پشت کامپیوتر بودم. الان مشکلی که دارم از ناحیه لگن احساس درد میکنم. اون انعطاف سابق رو دیگه نداره و وقتی سعی میکنم کمی پا ها رو باز کنم (نه بصورت جلو و عقب، به صورت چپ و راست) احساس شکستی لگن میکنم و از این ناحیه اخساس درد میکنم. و احساس میکنم استخوانها به هم ساییده میشن و تیر میکشن. مشکل من اینه که یه جورایی فکر میکنم از لگن کار نکشیدم و انعطاف خودشو از دست داده. تمرینای کششی هم انجام میدم ولی بازهم به همینصورت هس. ممنون
سلام اگر درد و خشکی صبحگاهی دارید حتما جهت بررسی از نظر روماتیسم ستون فقرات به پزشک مراجعه فرمایید. در هر صورت ورزش بویژه شنا به شما کمک خواهد کرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

جایگزین گچ گرفتگی در لگن شکستهمحسن اخیانی۱۳۹۶/۱۱/۰۶

سلام.بهتر است در مورد این مسىله با یک ارتوپد مشورت فرمایید.

دارای کمبود ویتامین D و درد شدید لگن هستم که با تزریق ویتامین D این درد بهتر می شود. به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۲/۲۸

سلام. کمبود ویتامین D مستقیما باعث کمر درد نمی شود جز موارد خاص مانند بیماری استئومالاسی که علت آن کمبود ویتامین D است.اگرچه کمبود ویتامین D در بیماران با کمر درد بیشتر دیده می شود. توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست و یا دکتر متخصص غدد مراجعه نمایید.

لگن دردمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۵/۲۳

سلام اگر دوز دارو را درست دریافت می کنید و پاسخ درمانی ندارید باید داروی شما تعویض شود و در صورت مصرف ناکافی دارو باید دوز داروی شما افزایش یابد. با پزشک خود مشورت کنید.

شکستگی لگنادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۰۱

با سلام با توجه به شرایط گفته شده بدون معاینه حضوری و تشخیص علل مشکل نمی توان نظری داد. برای شما معاینه حضوری توسط پزشک متخصص ضروری است.

دیدگاه و نظــرات