برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ضایعه مخلوط از بافت غضروفی و استخوان ناقص در زانو نشانه چه بیماری می تواند باشد؟

ضایعه مخلوط از بافت غضروفی و استخوان ناقص در زانو نشانه چه بیماری می تواند باشد؟

با سلام. من مدتی درد زانو داشتم. برای مشخص شدن علت MRI گرفتم که تشخیص تومور خوشخیم زانو داده شد. بعد عمل انجام شد و نمونه به پاتولوژی فرستاده شد. حالا نتیجه پاتولوژی میگوید ساختار برداشته شده. تومور نیست و مخلوطی از بافت غضروفی و استخوان ناقص است. دکتر مربوطه گفتند نتیجه را به یک متخصص استخوان نشان بده. لطفا لطف کنید و بپرسید این مدل بافت نشانه چیست؟ آیا این غضروفی شدن امکان دارد به بقیه استخوان ها برسد؟
سلام.این توصیف نشاندهنده نمونه ناکافی از بافت ضایعه است و لازم است توسط پزشک معالج بافت کافی از تومور احتمالی برداشته شود و به پاتولوژی ارسال گردد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

برای درد شدید زانو که برخی متخصصین تشخیص از بین رفتن مفصل داده اند به چه متخصصی می بایست مراجعه کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۰۲

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران،کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

درد ناگهانی زانو و پا ها در خوابانوشه حقیقی۱۳۹۶/۱۰/۲۴

با سلام اگر استرس و درگیری های فکری دارید ممکن است به این دلیل باشد ولی حتما لازم است توسط یک پزشک معاینه شوید.

آرتریت روماتوئیداحمد سلیم زاده۱۳۹۷/۰۴/۲۸

آرتریت روماتوئید معمولا سبب درگیری کمر نمی شود برای درد کمر باید سایر عوامل مورد بررسی قرار گیرند.

درد پیشرونده از مچ دست به زانو ها. این درد در زانو ها مخصوصا در بالا رفتن از پله ها بیشتر می شود. درمان چیست؟محسن اخیانی۱۳۹۴/۰۸/۰۸

سلام آیا تورم مچه دست شما توسط پزشک رویت شد؟و چند روز طول کشید؟ دردهایی که شما دارید بیشتر با فعالیت بدتر می‌شود که برخلاف دردهای رماتیسمی می باشد و با توجه به اینکه آزمایشات شما نرمال است احتمال رماتیسم کمتر مطرح اس و فعلا باید تحت نظر پزشک بمانید. برای مشکل معده خود نیز بهتر است دارو همراه وعده غذایی میل شود و در صورت عدم بهبود کپسول امپرازول روزآنه یک عدد میل کنید.

دیدگاه و نظــرات