برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

هنرمند نابغه، میکل آنژ، به آرتریت مبتلا بوده است

هنرمند نابغه، میکل آنژ، به آرتریت مبتلا بوده است یافته های جدید نشان می دهد دستان هنرمند میکل آنژ باوجود استئوآرتریت چنین آثار بی نظیری را خلق کرده اند.

یافته های جدید نشان می دهد دستان هنرمند میکل آنژ باوجود استئوآرتریت چنین آثار بی نظیری را خلق کرده اند.

محققان کلینیک ویلاسالاریا در رم با بررسی و مطالعه سه تصویر میکل آنژ که اولی در سال 1535 توسط هنرمندی به نام دل کونته ترسیم شد، دریافتند که این هنرمند به آرتریت مبتلا بوده است. میکل آنژ در این زمان 60 تا 65 سال داشته است.
محققان، آرتریت این هنرمند را به ویژه در ناحیه دستان تایید کرده اند و بر این باورند که بیماری وی به مرور زمان شدیدتر شده است.
میکل آنژ بوناروتی، نقاش، پیکرتراش، معمار و شاعر ایتالیایی که در عصر خود به عنوان هنرمند نابغه شناخته شد، در سال 1475 میلادی در ایتالیا متولد شد و 89 سال عمر کرد. مطالعات نشان می دهد آثار خلق شده در 25 سال آخر زندگی این هنرمند با وجود بیماری آرتریت ترسیم و پیکرتراشی شده اند.
آرتریت ( التهاب مفاصل ) به التهاب دردناک در ناحیه مفاصل گفته می شود که یکی از بزرگترین معضلاتی است که افراد به مرور زمان و با گذشت سن با آن مواجه می شوند. شایع ترین دردهای ناشی از آرتروز در نواحی زانو، لگن، ستون فقرات و دست دیده می شود.
آرتریت به مرور زمان فعالیت و انجام امور روزانه را با مشکل مواجه می کند و آمار نشان می دهد مرگ و میر مرتبط با آرتریت رو به افزایش است./

 

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

پاسخ به این نظر یعنی چی این جمله آخر مرگ ومیر ناشی‌ از آرتریت رو به افزایش است من خیلی آرزو دارم

دیدگاه و نظــرات